Portada Música La Sinfónica del Principáu actúa esta nueche n’Uviéu con Alexei Volodin

La Sinfónica del Principáu actúa esta nueche n’Uviéu con Alexei Volodin

by asturnet

La Orquesta Sinfónica del Principáu d’Asturies estrena, esta tarde a partir de les ocho nel Auditoriu Principe Felipe d’Uvieu, la “Sinfonía número 2. Luz” del compositor madrileñu Jesús Rueda. La obra va tar dirixía pol maestru Maximiano Valdes y va contar cola interpretación al pianu del solista Alexei Volodín. A les siete y media de la tarde el director de la OSPA y el solista van ufrir una charra na sala de conferencies nº4 del Auditoriu.

La Orquesta del Principáu va ufrir tamien la obertura “Semiramide” de Gioacchino Rossini y el “Conciertu pa piano y orquesta nº 2 en do menor (op 18)” de Serguei Rachmaninov. Cola obra de Rachmaninov, Alexei Volodin va facer el so debut nel Principáu.

Alexei Volodin nació en xunetu de 1977 en San Petersburgo. Estudió en Moscú con I. Chaklina y con T. Zelikman en la Gnessin Music School. En 1994 comienza a preparase nes Clases Magistrales de la profesora Elisso Virsaladze nel Conservatoriu de Moscú. Dearreu en 2001 estudia na Fundación Internacional de Piano Theo Lieven en Como. Ye’l ganador del Primer Premiu na novena edición del Concursu Geza Anda de Zurich 2003, galardón que supuso la proyeición internacional de la so carrera.

Tamién te podria gustar