Portada Fiestes La sidra riega un fin de selmana folixeru nes Cuenques

La sidra riega un fin de selmana folixeru nes Cuenques

by asturnet

D’una espicha na cai nel Nalón a otra nel epicentru de la Cuenca’l Caudal. Mieres, cola IX Folixa na Primavera, y Llangréu, na octava edición de les Xornaes de la Sidra, centren la fiesta popular nesti fin de selmana, dos xornaes nes que les cabeceres de les Cuenques acoyerán representaciones de teatru, deportes tradicionales, escanciáu gratuitu de sidra y los conciertos de Llangres y John McSherry.

Estos dos recitales cellebraránse na nueche de güei nel parque Xovellanos de Mieres como remate musical de la Folixa, complementu d’un espectáculu pirotécnicu que culminará nel baille popular de la Dancia d’Oñón. Pa la tarde tán previstes la cellebración d’un tornéu de gaita y una amuesa de bailles asturianos.

El programa de la novena Folixa na Primavera de Mieres pesllaráse’l domingu con una olimpiada de deportes tradicionales, representaciones de teatru na cai y la xinta d’un menú especial cocináu nos restaurantes de la villa, a base de sopa d’ablanes, menestra, bacalao, cabritu y borrachinos.

Al otru llau de la cordal, nel parque Dolores F. Duro de La Felguera, la folixa arranca güei con un escanciáu masivu de sidra pa desembocar el domingu nuna xornada que los organizadores conciben como exaltación de l’asturianía, y qu’inclúi un actu d’homenaxe al artífice’l concursu de tonada de La Nueva, José Francisco Torres.

La Felguera prepárase pa chiscar el parque Dolores F. Duro. Nos próximos sábadu 24 y domingu 25, disconceyu, tintos llagares procedentes d’estremaes llocalidaes d’Asturies escanciarán gratis la so sidra d’esta temporada pa los ciudadanos que s’acerquen a Llangréu vasu en mano.

La espicha sedrá’l filu conductor de les VIII Xornaes de la Sidra Natural, pero esti eventu va incluyir tamién nesta edición, como cita destacada, un actu públicu d’homenaxe a José Francisco Torres Álvarez, creador del concursu de tonada asturiana de La Nueva. El reconocimientu cellebraráse’l domingu, xornada consagrada pol Ayuntamientu de Llangréu a la exaltación de l’asturianía.

Les xornaes llangreanes de la sidra ocupen ún de los primeros llugares de la temporada en certames d’esti tipu, y coinciden nel tiempu cola Folixa na Primavera de la vecina Mieres, que dende’l vienres escancia sidra gratis pa tolos asistentes a la fiesta.

Tamién te podria gustar