Portada Gastronomía La Sidra entama una mayada y espicha popular en Villaviciosa

La Sidra entama una mayada y espicha popular en Villaviciosa

by asturnet

La revista La Sidra entama pal sábadu 4 d’avientu de magar la una la tarde, la Primer Mayada y Espicha 2010, una de les tres celebraciones emblemátiques del Ensame Sidreru, na que los participantes tienen la oportunidá de mayar la sidra ellos mesmos, prebando los tinos y toneles del Llagar Frutos, asitiáu en Quintueles, Villaviciosa.

El llagareru, Gustavos, va enseñar en grupos reducíos, tinos y toneles cola sidra n’estremaes fases d’ellaboración, dende lo acabante de mayar hasta lo que yá ta cola formientación maleolláctica finada.

Según los organizadores ye “una ocasión única pa conocer a fondu esti perguapu llagar”, y de deprender “les diferentes carauterístiques de la nuesa bébora patria a lo llargo de la so evolución dende la sidre’l duernu hasta que yá ta pa corchar”.

El preciu de la espicha “que tendrá’l so aquelli de mariscu pa que preste’l tragu”, ye de 25 €, de 22 € pa soscritores y collaboradores. Como davezu, el númberu de places ye llimitáu, y seguiráse un rigurosu orde d’iscripción, y por supuestu, recuerden, “nun faltará nin música asturiana, nin bon ánimu nos asistentes”.

P’apuntase ha llamase al teléfonu 652 594 983 o escribir al corréu lletrónicu info@lasidra.as

Tamién te podria gustar