Portada Gastronomía La Sidra entama la octava edición del Tour del Llagar

La Sidra entama la octava edición del Tour del Llagar

by asturnet

La revista La Sidra entama un añu más el so Tour del Llagar, una actividá na que van visitase cuatro llagares y onde los participantes tendrán la posibilidá de prebar los toneles y tinos de sidre de la mano del llagareru, que desplicará les estremaes carauterístiques de cauna de les sidres. Trátase d’una esperiencia que los organizadores califiquen de “perinteresante p’averase al conocimientu de la sidre, de la mano de los auténticos espertos: los llagareros”.

”Por supuestu, y anque l’aspeutu formativu ye bien importante nesti eventu, tampocu nun faltará cebera pa forrar, y fadremos un par d’espiches, too ello con música’l país, y toles ganes del mundiu de pasalo bien”, recuerden.

P’apuntase ha unviase un corréu lletrónicu a Infolasidra@gmail.com

La idega del Tour del Llagar, entamada va 8 años por LA SIDRA va espardiéndose cada vuelta más y va afitándose dientru d’una dinámica de sidre-turismu qu’entá tien munchu camín per delantre.

Est añu visitaráse’l Llagar de Contrueces -Xixón-, Sidra Basilio -Les Arriondes (Parres)-, Sidra Crespo -Colunga-, Llagar El Duque -Cabueñes. Xixón- y el Llagar Casa Segundo.

Tamién te podria gustar