Portada Música La SGAE quier subastar la marca del Intercélticu d’Avilés

La SGAE quier subastar la marca del Intercélticu d’Avilés

by asturnet

La Sociedá Xeneral d’Autores (SGAE) quier subastar la marca del Intercélticu d’Avilés pa recuperar parte de los 50.000 euros que-y debía l’Asociación Esbardu pola organización del Intercélticu d’Avilés ensin pagar drechos d’autor. La marca fuera embargada hai dos años, pero Esbardu pudo seguir emplegándola igual l’añu pasáu nel Festival al pagar los derechos del Festival 2009 por adelantao.

El conflictu qu’entamara en 2005 cuando la SGAE denunció l’impago por parte de Esbardu, l’asociación qu’organizaba esti festival Intercélticu d’Aviés, del canon del 10% de los beneficios qu’impón la llei de Propiedá Intelectual sigue cuelebreando ensin fin. Esbardu quier seguir organizando esti añu’l Festival y tien dicho que sgún los sos asesores xurídicos pue facelo si paga’l 10 por cientu los beneficios del Festival por adelantao. Pero la SGAE quier que se-y paguen los 25.000 euros que queden por pagar de la deuda orixinal de 50.000 y depués de que s’embargara la marca

El Xulgáu de lo mercantil númberu 1 d’Uviéu dictó sentencia definitiva’l 3 de febreru de 2009, condenando a Esbardu a pagar non sólo la deuda cola SGAE, que xubia a unos 20.000 euros, sinon tamién les costas de los diferentes xuicios. En total, unos 50.000 euros que depués del embargu de la marca y de delles subvenciones amenorgó hasta quedar alrodiu los 25.000 euros.

Tamién te podria gustar