La serie documental ‘Raphaelismo’ apruz nel Festival de San Sebastián

20 setiembre 13:01 2021 Imprimir

Raphael-ismo, esto ye ‘Raphaelismo’, ye como se llama la nueva serie documental de Movistar+ que s’acaba de presentar, a manera d’aperitivu (namái’l segundu capítulu), nel marcu del Festival de San Sebastián y que pretende alzase como una visión única del artista al traviés de la repasada de tola so trayectoria, que ta a puntu de cumplir 60 años. 

¿Sabemos too sobro Raphael? Al paecer non, inda queden delles llagunes qu’esti nuevu trabayu pretende rellenar, precisamente nun episodiu nel qu’atopamos col cantante nel visu del so ésitu y en cuestiones de metraxe toma dende la so participación en 1966 nel Festival d’Eurovisión con ‘Yo soi aquél’ y la siguiente edición con ‘Falemos del amor’, hasta mediaos de los años setenta, dempués de percorrer el mundu y algamar una fama internacional estratosférica tantu en Llatinoamérica como n’Inglaterra y Estaos Xuníos.

Dientro d’esa voráxine, Raphael sufrió un colapsu nerviosu en Les Vegues. Ye una de les declaraciones inédites, a corazón abiertu, que prindó la cámara de los directores Charlie Arnaiz y Alberto Ortega. “Ye una cosa qu’asocedió y de la que nunca falara”, cuntó Raphael na rueda de prensa. “Dexé correr la versión de que taba escosu, pero lo cierto ye que quixi pasar por normal una situación que nun lo yera: mientres dos meses, cuatro shows al día, con 21 años, con ganes de salir de marcha y cola mio madre refartándome tol ratu, esploté. Nun foi una bona decisión llevala conmigo, pero sé que me querdrá más por dicilo, agora toi lliberáu”.

Los directores, que yá fixeron un arrogante trabayu nel documental ‘Anatomía d’un dandy’, en redol a la figura de Paco Estragal, tuvieron accesu a tol material personal del artista, una perrica documentación na qu’atopamos tou tipu de fotografíes, retayos de prensa de la dómina y grabaciones inédites que pertenecen a la familia. “Nun nos faltó de nada pa cuntar la hestoria de la so vida”, comentaron.

  Categories: