Portada Cine La serie de mayor duración de la TV ye los Simpson

La serie de mayor duración de la TV ye los Simpson

by asturnet

La serie de mayor duración de la TV ye los Simpson que necesita de cásique ventinove xornaes d’ocho hores pa ver les sos 29 temporaes completes.

Apocayá púnxose de moda la espresión inglesa de ‘binge-watching’ que, traducida al idioma de Cervantes, refierse a la visualización de capítulos de seriales de forma siguida o en maratón. Les nueves plataformes de streaming de vídeu facilitaron que’l telespectador sía llibre d’escoyer en qué momentu deseya ver un capítulu del so programa favoritu y, lo que ye más relevante para la tema que nos ocupa, cuándo parar.

Nesti sentíu, non solo’l númberu de series emitíes sobremanera n’Estaos Xuníos foi n’aumentu, sinón qu’amás dalgunu d’estos programes algamó colos años una duración fora de la común. Asina, como amuesa esta infografía de Statista, según datos de IMDB y AT&T vía la páxina francesa Konbini, pa visualizar tolos capítulos de Los Simpson, por casu, precisaríense 28,6 xornaes d’ocho hores de trabayu, que colos sos 29 temporaes ye unu de los seriales de mayor duración qu’esisten na actualidá.

Tamién te podria gustar