Portada Cine La Seminci 2020 ya se plantega que s’ataya si nun hai públicu nes secciones

La Seminci 2020 ya se plantega que s’ataya si nun hai públicu nes secciones

by redacción asturnews

La 65ª Selmana Internacional de Cine de Valladolid va celebrar del 24 al 31 d’ochobre y embaraxa diversos escenarios en función de la pandemia y ya se plantega que s’ataya si nun hai públicu nes secciones.

La 65ª Selmana Internacional de Cine de Valladolid, pa la que s’embaraxen diversos escenarios en función de la pandemia, va celebrase como taba previstu del 24 al 31 d’ochobre so la premisa de públicu presencial nes principales secciones del festival. “Si nun hai posibilidá de públicu, encamentaría la suspensión hasta l’añu que vien, non un aplazamientu”, afirmó Angulo mientres una entrevista con Efe na que s’amosó partidariu de celebrar el festival “anque namá sía col 30 per cientu del aforu de les sales”.

Estos son los criterios que’l director va treslladar llueu al Conseyu Rector de la Seminci, que preside l’alcalde de Valladolid, Óscar Ponte, al igual que l’estáu actual de la programación, sobro los cualos tornó estendese más por respetu a los órganos directrices del segundu festival más antiguu d’España. “Tamos trabayando nun modelu híbridu: per una parte presencial nel tueru coles secciones principales: Oficial, Puntu d’Alcuentru, Tiempu d’Hestoria y DOC España; y por otra online cola retresmisión (vía streaming) tantu de secciones menores como d’actos qu’antes teníen públicu”, precisó.

Pa Javier Angulo (Bilbao, 1943), al mandu de la Seminci dende 2008 mientres dolce ediciones, un festival online “nun ye un festival y nesa llínea creo que tamos los principales d’Europa, Cannes, San Sebastián y de xacíu nós”. Eso sí, añedió, nel casu de Valladolid “queremos plantegar un festival onde la seguridá de los aficionaos tea percima de too”, cola observación estricta d’unes normes que, a pocu más de cinco meses de la so celebración, “puede llevanos a la suspensión de delles actividaes complementaries”, repostió.

Sía que non, el grau d’ocupación na sales que se toleró, agora d’un 30 per cientu pero que pa ochobre s’espera que sía del 50, “va condicionar tou” nun certame que yá tien avanzaos los sos conteníos frutu d’un trabayu realizáu a distancia pola organización al traviés de xuntes virtuales.

 

Tamién te podria gustar