Portada Fiestes La Semiente organiza un amagüestu con poetes y músicos

La Semiente organiza un amagüestu con poetes y músicos

by asturnet

Siguiendo cola programación del mes d’ochobre del Centru Social La Semiente que tenía como títulu “Ochobre revolución y castañes”, esta selmana tóca-y la vez a la tema les migraciones y a la celebración d’un amagüestu, con castañes y sidra dulce pa tolos que participen. Nesti actu va cuntase con músicos y poetes que van pone-y voz y notes a esta xornada.

Güei, xueves 27, va celebrase la proyección dinámica de la película “Las uvas de la ira”. Los ponentes van ser Adama Diouf de la Ruta Escontra’l Racismu y Eduardo Romero del colectivu Cambalache. Nel mesmu, a partir de la narración de les migraciones internes n’Estaos Xuníos na dómina de la Gran Depresión, van analizase la política migratoria europea y estatal de la última década, amás de la so vinculación cola crisis.

El vienres día 28 la seronda va ser la protagonista, con un amagüestu, tradición viva anguaño y que tien los sos oríxenes nuna antigua celebración céltica venceyada a lo que güei conocemos como “día de los muertos” o “de tolos santos”. A les 18:00h na Plaza d’abastos de L’Entregu van repartise castañes y sidra duce a los asistentes. Tamién va haber un mayu tradicional y un llagar, pa que los mas pequeños esfruten mayando y conozan un pocu d’onde vien la sidra.

Dempués a les 21:30, l’amagüestu treslládase a la cai Eladio Jove al interior del C.S. La Semiente, onde va haber un escenariu abiertu nel que se va a entemecer, poesía, monologu y música. Toles persones interesaes en participar nun tienen mas que dir.

. Toles actividaes son gratuites y convidamos a tol mundu a participar y esfrutar. Tamos nel Centru Social La Semiente, Cai Eladio Jove, 6, L´Entregu (lasemiente@hotmail.com)

Tamién te podria gustar