Portada Fiestes La Semiente celebra un amagüestu pa estrenar la seronda en L’Entregu

La Semiente celebra un amagüestu pa estrenar la seronda en L’Entregu

by asturnet

El vienres día 26, la seronda va ser la protagonista una vegada mas nes actividaes del C.S. La Semiente, con un amagüestu, tradición viva entá anguaño y que tien los sos oríxenes nuna antigua celebración celtica venceyada a lo que güei conocemos como “día de los muertos” o “de tolos santos”, lo que yera’l Samhain, y de lo qu’entá güei en munches aldegues d’Asturies caltiense la tradición de poner calabaces agüecáes con forma de cabeza pelos caminos o en fuera les cases. Anque paeza mentira, esti iconu de les calabaces vuelve agora a los nuesos llares non por recuperación de parte de la nuesa cultura, si non por influencia del consumismu americanu; cola so propia versión del halloween, qu’estos díes va anubrir de fiestes munchos pubs en forma de promociones y demás y que pocos o nengún van rellacionar col nuesu tradicional amagüestu y nueche de los muertos.

Esta segunda edición del amagüestu de La Semiente va trescurrir de la mesma forma que la pasada edición. Va haber una versión pa los mas pequeños, y otra pa los yá non tan pequeños. A les 18:00h n’El Parque La Llaguna de L’Entregu (o na PlazaAbastos si lloviera), van repartise castañes y sidra duce a los asistentes. Tamién va haber un mayu tradicional y un llagar, pa que los neños esfruten mayando y conozan un poco de la nuesa cultura tradicional y dú vien un productu tan natural y tan nuesu como ye la sidra.

Tamién van tener otres actividaes rellacionaes coles manualidádes. Dempués a les 21:00,h l’amagüestu treslladarase a la cai Eladio Jove, al interior del C.S. La Semiente, onde va haber un escenariu abiertu nel que se va a entemecer, poesía, monologo y música. L’añu pasáu foi un ésitu de participación asina que toes la persones que quieran mostrar el so arte o namás comer unes castañes y tomar daqué nun tienen mas que dir. Una de les novedaes d’anguaño ye que tamién se podrá esfrutar de les castañes acompañaes de Cerveza Caleya, una nueva forma d’esfrutar del amagüestu con una cerveza artesanal de calidá, produco por dos miembros del colectivu de La Semiente.

Toles actividaes son gratuites y convidamos a tol mundu a participar y esfrutar. Tán allugaos en Centru Social La Semiente, cai Eladio Jove, 6, L´Entregu (lasemiente@hotmail.com)

Tamién te podria gustar