Portada Lliteratura La Selmana Negra vendió 41.000 llibros, un 25 por cientu más que na edición anterior

La Selmana Negra vendió 41.000 llibros, un 25 por cientu más que na edición anterior

by asturnet

La XVII Selmana Negra pieslla con mayor consumu de lliteratura que n’años anteriores. Según los organizadores del certame policiacu, qu’ayeri finó en Xixón depués de nueve xornaes de programación continua, nel recintu ‘negru’ despacháronse esti añu un total de 41.070 llibros, lo que supón un 25 por cientu más de ventes que na edición de 2003.

Tala cifra val-y a la organización de la Selmana pa calcular que los llibreros aconceyaos nel eventu policiacu vendieron al públicu más de 4.100 llibros diarios y despacharon una media estimada de 455 exemplares cada hora. L’aumentu nes ventes prodúzse nuna edición que’l director de la Selmana Negra, Paco Ignacio Taibo II, presentara como especialmente atenta a la lliteratura frente al gran potencial festivu y gastronómicu’l certame.

Nesti sen, 131 autores d’estremaos xéneros asoleyaron la so esperiencia en creación lliteraria nes presentaciones y alderiques qu’acoyó l’eventu ‘negru’, procedentes d’España, Arxentina, Cuba, México, Alemania, Francia, Estaos Xuníos, Italia y Grecia.

No que cinca a l’asistencia de públicu, los númberos nun cambien sustancialmente respecto a años anteriores. Los responsables del certame de lliteratura policiaca cifren n’alrodiu d’un millón de persones la cifra total de visitantes que pasaron pol recintu de la Selmana Negra nos nueve díes completos que se prollongó’l certame.

Tamién te podria gustar