Portada Comunicación La Selmana Negra debatirá l’actuación de los medios de comunicación nel 11-M

La Selmana Negra debatirá l’actuación de los medios de comunicación nel 11-M

by asturnet

La Selmana Negra de Xixón intentará esclariar si los medios de comunicación manipularon o ayudaron a asoleyar la verdá nes hores que sucedieron a los atentaos del pasáu 11 de marzu en Madrid. El certame policiacu, que dedicará una de les sos actividaes centrales al 11-M, otorgará-y amás un llugar destacáu a l’actualidá sociolliteraria d’Arxentina ya incluyirá conciertos de Dixebra, Xuacu Amieva y Manta Ray.

Según avanzó güei el director del eventu, Paco Ignacio Taibo II, la próxima edición de la Selmana Negra entamará un alderique baxo’l títulu ‘Información y poder’ nel que varios espertos intentarán analizar el papel de los medios énte los atentaos islamistes de Madrid. Ente los ponentes tará l’escritor Pepe Rodríguez, qu’amás presentará’l llibru ‘Mentiras de Estado’, ellaboráu como repás ya interpretación de la manipulación informativa a partir de los ataques terroristes perpetraos en cuatro trenes de cercaníes n’estremaes estaciones madrilanes.

La situación social y lliteraria d’Arxentina tendrá tamién un llugar propiu nel certame de lliteratura policiaca de Xixón: Los arxentinos Guillermo Orsi, ganador del últimu premiu Umbriel de novela negra por ‘Sueños de perro’; Carlos Balmaceda, ganador del Memorial ‘Silverio Cañada’; y Raul Argemí, premiu ‘Luis Berenguer’, falarán de la situación nel so país, depués del cambiu de rumbu que supuso l’accesu al poder del presidente Néstor Kischner.

El programa de la Selmana Negra, que na so edición de 2004 desendolcaráse del 9 al 18 de xunetu nel so allugamientu habitual a la vera’l ríu Piles, inclúi amás un alderique sobro la guerra civil española nel que van intervenir ente otros Jorge Semprún, Pedro de Silva, Juan Antonio de Blas, Francisco Sevillano, y la documentalista Monse Armengou.

Nel llau musical, el certame reserva un llugar específicu pa la música fecha n’Asturies, que tará representada pol gaiteru Xuacu Amieva y los grupos Dixebra y Manta Ray.

Tamién te podria gustar