La Selmana del Audiovisual Contemporáneu va estrenar n’Asturies 50 títulos del últimu cine independiente

La Selmana del Audiovisual Contemporáneu va estrenar n’Asturies 50 títulos del últimu cine independiente
01 marzu 08:58 2017 Imprimir

La Tercer Selmana del Audiovisual Contemporaneu SACU3 va inaugúrase’l 10 de marzu cola première del documental Rodrigo Cuevas. Campu y tables, de Manuel García Postigo y Güeyos de Lata, y va zarrase’l día 19 cola presentación n’Asturies del últimu trabayu de Teresa Marcos.

El cartelu d’esta Tercer Selmana del Audiovisual Contemporaneu d’Uviéu SACU3 presenta 17 llargumetraxes y 39 curtios. La entrada ye gratuita, numberada y puede sacase yá na web www.oviedo.es y nes taquilles del Campoamor y de la Filarmónica

El presidente de la Fundación Municipal de Cultura, Roberto Sánchez Ramos presentó hai diez díes esta tercer edición de la Selmana del Audiovisual Contemporaneu d’Uviéu, SACU3, que se va celebrar dende’l 10 al 19 de marzu.  Una tercer edición que representa l’afitamientu d’esti apueste que precisó “amás del trabayu del so director, Pablo de María, del so  responsable de prensa, Marta Barbón y el de el trabayadores de la FMC, el compromisu del gobiernu local qu’invirtió 60 mil euro p’adquirir dos pantalles pa los teatros de la ciudá y un proyeutor pa la Filarmónica”.

A pesar de cumplir tres años, el director del Festival, Pablo de María, asegura que’l Festival torna col mesmu oxetivu col que nació: el de “abrir la mirada a otru tipu de películes llueñe del cine comercial”. Nesta llínea, De María anunció la gran presencia de cineastes asturianos nesta edición con un total de 7 pieces que van demostrar la calidá del cine de la rexón.

En total, la tercer Selmana del Audiovisual Contemporaneu d’Uviéu va estrenar n’Asturies casi 50 títulos del cine independiente más nuevu. Entamáu pola Fundación Municipal de Cultura del Conceyu d’Uviéu, el certame inaugurase cola premièredel del documental de Rodrigo Cuevas. Campu y tables, de Manuel García Postigo y Güeyos de Lata. Nun va ser la única producción asturiana: poles sales de SACU van pasar lo último de Teresa Marcos, Ramón LluisBande o Luis Argeo.

SACU va siguir teniendo la so see central nel Teatru Filarmónica, anque la tercer edición va llevar dellos estrenos al Campoamor, como les producciones del propiu certame, sumándose asina al 125 aniversariu del teatru uvieín. La Selmana tamién va llevar la so actividá al Muséu de Belles Artes y al Arqueolóxicu y el centru Laudeo de la Universidá d’Uviéu. Polos cinco allugamientos van pasar 17 llargumetraxes y cuatro programes de curtios con 39 títulos, un cursu, un taller, una conferencia, espectáculos y acciones culturales de producción propia, presentaciones, conciertos y fiestes.

La programación cinematográfica inclúi títulos que trunfaron en festivales como Cannes, Berlín, Locarno, Sevilla y Guadalaxara. Títulos aplaudíos pola crítica como Sol sol, de DaliborMatanic; La muerte de Luis XIV, d’Albert Ferrucha; Los oxetos amorosos, d’Adrián Montés; GimmeDanger, de JimJarmusch y El futuru perfectu, de NeleWohlatz.

SACU3 va emprestar una especial atención a la producción cinematográfica asturiana: van esibise siete trabayos. Amás de la première del documental Rodrigo Cuevas. Campu y tables, el públicu d’Uviéu va poder ver per primer vegada l’últimu llargumetraxe de TeresaMarcos (En manera callo), Luis Argeoy James D. Fernández (La plomada), Ramón LluísBande (Vida Vaquera) y Mark John Ostrowski (If I Where a Filmmaker). La programación asturiana completar colos curtios La fuga, d’Alejandro Díaz, y Negrea, de Juan Luis Ruiz. Toos van caltener un alcuentru col públicu tres el pase de les sos películes.

El certame convidáu na tercer edición de SACU ye’l Festival de Cine Européu de Sevilla. El so director, José Luis Cienfuegos, va presentar n’Uviéu La Badea, de Bruno Dumont, película ganadora del Giraldillo d’Oru na última edición del SEFF y que tamién se llevó’l premiu a la Meyor Actriz pa la debutante Raph.

  Categories: