Portada Escéniques La Selmana de teatru n’asturianu de Carbayín Alto desenvuelvese hasta mediaos de Payares

La Selmana de teatru n’asturianu de Carbayín Alto desenvuelvese hasta mediaos de Payares

by asturnet

Una nueva edición de la «Selmana de teatru n’asturianu de Carbayín Alto» va cuntar con ocho grupo que van representar obres n’otros tantos vienres ente los díes 27 de setiembre y 15 de noviembre.

El director del Grupu Teatru Carbayín y organizador de l’actividá, José Ramón Oliva, destaca que se caltuvo’l nome como una alcordanza a los sos empiezos, magar qu’agora desenvuélvese a lo llargo de mes y mediu. Oliva presentó esta fin de selmana’l programa xuntu cola conceyala de Cultura, María José Sánchez, y el director de la Fundación Municipal de Cultura, Ramón Quirós.

Inaugura’l programa Chanclos Asgaya, cola obra «¿Quién ye’l postreru?», y siguen Traslluz, con «Que vienen los otros»; Santa Bárbara, con «Xente de la mar»; Rosario Trabanco, con «Aquellos maraviyosos años». La siguiente obra, «A difunta y outras herbas», ta escrita na fala d’occidente y interpretar El Cioyo, de Castropol. Dempués los anfitriones interpreten «-yos ayalgues de la marquesa»; L’Horru, «La trampes del vecín», y Trama, «Memoria de una gallina». Esta postrera ye en castellán y empobinada a neños.

El 1 de payares apurrirán los premios «Socorro la de Lin» a persones rellacionaes col teatru asturianu. Va Haber un premiu local y otru rexonal.

Tamién te podria gustar