Portada Plástiques La Selmana de la Música Antigua acueye una esposición de caligrafía árabe de partitures

La Selmana de la Música Antigua acueye una esposición de caligrafía árabe de partitures

by asturnet

El Centru de Cultura Antigu Institutu de Xixón acueye hasta’l prósimu 24 de xunetu la esposición “Caligrafíes árabes”, una amuesa de partitures musicales realizaes pol calígrafu arxelín Yacine Kacimi el Hassani, que vienen complementar les actividaes de la VIII Semana de Música Antigua. La esposición ufierta diversos llenzos escritos a tinta nos que l’autor recueye temes poéticos, relixosos y filosóficos siguiendo’l métodu de composición caligráfica que la cultura árabe desenvolvió a lo llargo de sieglos.

Armáu cola so caña y una tinta de la que guarda en secretu la fórmula, el calígrafu arxelín Yacine Kacimi el Hassani da forma a esta esposición que se puede visitar nel Centro de Cultura Antigu Institutu, y na que se ufierten caligrafíes que van del gris al negro, pasando pol dorao y l’ocre. Les amueses, tanto en horizontal como en vertical, tresporten al que les contempla a la reflexón sobre temes bien diversos, como l’amor divín, la poesía o les evocaciones relixoses del Islám.

La caligrafía, yera pa los árabes un arte d’ escribir emparentáu col dibuxu y la pintura, nel que se pretende embellecer el testu del artista y permite al llector diferentes interpretaciones. Les formes y los colores son los protagonistes d’esta amuesa, na que s’aprecien influencies de les escritures magrebís, iraquís ya iranís.

La esposición “Caligrafíes árabes de Yacine Kacimi el Hassani” puede visitase nel CCAI dende esti domingu 17 al 24 de xunetu en horariu de llunes a viernes de 18 a 21 hores, los sábados de 11 a 14 y de 18 a 21 hores y los domingos de 11 a 14 hores.

Tamién te podria gustar