Portada Conceyos La segunda xornada del Festival Folclóricu de Xixón aporta a la Plaza Mayor

La segunda xornada del Festival Folclóricu de Xixón aporta a la Plaza Mayor

by redacción asturnews

La segunda xornada del Festival Folclóricu de Xixón aporta a la Plaza Mayor con una representación de grupos y asociaciones del panorama nacional que lleven a escena la música y el baille tradicional, y qu’amás apuesten pol estudiu y el caltenimientu de les tradiciones ente les nueves xeneraciones.04

Grupu folclóricu Xolgoriu

El grupu folclóricu Xolgoriu naz nel añu 1980 na parroquia xixonesa de Santuyano de Fregadures.
Na actualidá ta formáu por mas de 35 componentes de distintes edaes. El grupu tien como oxetivu fundamental fomentar, sopelexar y desenvolver la perrica cultura asturiana, recuperando indumentarias, dances, bailles y cantares de tolos rincones de la nuesa formosa rexón.

Grupo folclorico Xolgoriu
Asociación Cultural Xinglar (Zaragoza)

L’asociación cultural Xinglar, que dende 1989 participó en numberosos actos y festivales nacionales ya internacionales, desenvolvió a lo llargo de los años un trabayu d’investigación, estudiu, descubrimientu y espardimientu de la música, baille y tradiciones d’Aragón.

Amás de la jota, l’estilu que desenvuelven por excelencia, tamién interpreten boleros, polques, valses… ritmos de sobra conocíos que faen al públicu parte.

xinglar
Grupu folclóricu de Danças y Cantares de Modivas. Vila Do Conde. (Portugal)

El grupu naz como parte d’una Asociación Cultural esistente dende 1985. Tres casi trés décades, sigui calteniendo vivas les riques tradiciones, los usos y el costumes heredaes de los sos antepasaos. Los traxes de los integrantes son xuna representación del vestuariu de los sieglos XIX y principios del XX, sobremanera de la ropa dominical, de trabayu y de feria.

modivas

Plaza Mayor
4 d’agostu de 2022 a les 22:00

Tamién te podria gustar