Portada Comunicación La segunda temporada de “Nós” na TPA aporta esti sábadu al occidente de la man de La Reina del Truébano

La segunda temporada de “Nós” na TPA aporta esti sábadu al occidente de la man de La Reina del Truébano

by asturnet

La segunda entrega d’esta temporada, qu’entamó’l sábadu pasáu n’Ibias, componse de 30 capítulos de 10 minutos de duración caún realizaos íntegramente n’asturiano. L’espaciu algamó na primer temporada, nel periodu xineru-mayu de 2008, una cuota media del 8,2%, que supera en cásique un puntu al promediu actual de la cadena, un 7,4%, según datos facilitaos por Taylor Nelson Sofres (TNS).

>L’equipu de Nós visita nel programa de mañana sábadu’l conceyu Valdés con ún de los grupos más significativos de la música tradicional nel occidente asturianu, la Banda de Gaites La Reina del Truébano. El director del grupo, Luis Feito, y dellos de los sos componentes van desplicar les torgues y el trabayu del día a día d’esta banda qu’anguañu ye un referente nel ámbitu européu de la gaita.

Nos emitiráse tamién pol satélite Hispasat pal restu d’España, Europa y América y por Internet para tol mundiu al traviés de la so web www.rtpa.es.

Tamién te podria gustar