Portada Comunicación La segunda temporada de Nós estrénase afitando la bona acoyida del públicu a la programación n’asturianu de la TPA

La segunda temporada de Nós estrénase afitando la bona acoyida del públicu a la programación n’asturianu de la TPA

by asturnet

La segunda entrega d’esta temporada, qu’entamó’l sábadu día ún de Payares, con un programa sobre la capital del conceyu d’IIbias caltuvo la cuota media del 8,2% qu’algamare nos 30 programes de la primer temporada y que supera en cásique un puntu al promediu actual de la cadena, un 7,4%. Esi sábadu, “Pieces” y “Camín de cantares” que yá lleven emitiéndose dende ochobre, tuvieron un 12 y un 13 % respeutivamente de share, amosando’l favor qu’el públicu tien pa cola programación ‘asturianu de la TPA.

L’equipu de Nós visitó nel programa d’esti sábadu pasáuu’l conceyu Valdés con ún de los grupos más significativos de la música tradicional nel occidente asturianu, la Banda de Gaites La Reina del Truébano.

El programa, que va emitise tolos´sábados alrodiu de les 12,10 o 12,15 de la mañana, componse de 30 capítulos de 10 minutos de duración caún realizaos íntegramente n’asturianu y ta dirixíu y presentáu pol periodista y académicu Próspero Morán.

Nos emitese tamién pol satélite Hispasat pal restu d’España, Europa y América y por Internet para tol mundiu al traviés de la so web www.rtpa.es.

Tamién te podria gustar