Portada Educación La segunda llingua estranxera va xubir nota na EBAU

La segunda llingua estranxera va xubir nota na EBAU

by redacción asturnews
Foto: Universidad de Oviedo (https://www.flickr.com/photos/uniovi/)

El Ministeriu d’Educación publicó ayeri nel BOE la orde que va regular esti cursu les característiques de la EBAU (l’antigua selectividá) que van tener que superar los alumnos que terminen Bachilleratu y quieren aportar a la Universidá. La novedá ye que les universidaes puen tener en cuenta les notes que los alumnos saquen al esaminase d’una segunda llingua estranxera.

La orde, apautada coles autonomíes, dibuxa en términos xenerales unes pruebes idéntiques a les del cursu pasáu anque con dellos cambeos. Principalmente, amplía les opciones y los exames voluntarios colos que xubir nota, afita per primer vegada plazos pa la validez nel tiempu de les resultancies llograes, y da una selmana más de plazu a les autonomíes que quieran realizar la convocatoria estraordinaria en xunetu.

Como l’añu anterior, la nota de la EBAU va salir de la media aritmética de los cuatro exames obligaos: les trés materies troncales xenerales (Hestoria d’España, Llingua Española y Lliteratura y primer idioma estranxeru) y la troncal de modalidá (Llatín, Matemátiques o Arte, según l’itinerariu escoyíu). El mínimu p’aprobar va ser un 4. La nota xeneral d’accesu a la Universidá va ser la media ponderada de la de la EBAU (con un pesu del 40%) y de Bachilleratu (60%), y siempres tien de ser siquier d’un 5. Como l’añu pasáu, pa xubir nota (el tramu de 10 a 14 puntos) los alumnos que lo deseyen van poder esaminase de dos o más materies d’opción del bloque de les asignatures troncales de segundu, que la so calificación sirvirá-yos p’alzar -nunca empiorar- la nota.

Esti cursu, amás, autorizase a les universidaes a tener en cuenta nos sos procedimientos d’almisión les notes que los alumnos que lu deseyen saquen al esaminase d’una segunda llingua estranxera y tamién a usar pa la meyora de les posibilidaes d’accesu la calificación llograda pol estudiante nel exame de la materia troncal xeneral de modalidá, realizáu na parte obligada de la prueba. Tamién se da la opción de presentase en socesives convocatories -tanto na estraordinaria de xunetu o setiembre como nes de cursos posteriores- «p’ameyorar la calificación llograda en cualesquier de les pruebes», col matiz de que solo se tomará en considerancia notar si ye cimeru a l’anterior.

La segunda novedá ye que, per primer vegada, la superación de la selectividá ordinaria y la nota van tener «validez indefinida». Sicasí, les calificaciones llograes nes pruebes voluntaries p’ameyorar la nota de la EBAU solo van sirvir nos dos cursos siguientes a llograles. Dambos periodos de validez, el xeneral y el de la meyora de notes, serán-y aplicables non solo a los qu’aprueben anguaño sinón tamién a los alumnos que superaron les pruebes el cursu pasáu.

La tercer diferencia cola orde de 2017 ye que’l ministeriu da casi una selmana más de plazu a les autonomíes que quieran afitar la convocatoria estraordinaria de la EBAU en xunetu. Si’l cursu pasáu’l tope foi’l 8, anguaño’l plazu allargase hasta’l 13 de xunetu. El plazu máximu pa les comunidaes que quieran allugar los exames estraordinarios en septiembre, al igual qu’asocedió en 2017, ye’l día 15. La fecha tope pa celebrar en toles autonomíes les pruebes de la convocatoria ordinaria va ser el 15 de xunu.

 

Tamién te podria gustar