Portada Lorient 2005 La segunda de les nueches máxiques de Lorient afita l’ésitu del 2005

La segunda de les nueches máxiques de Lorient afita l’ésitu del 2005

by asturnet

La segunda de les nueches máxiques afitaba l’ésitu que ta teniendo esta edición 2005 del Festival de Lorient. Un ésitu de públicu y participación perimportante pala economía del festival y pala continuidá del mesmu. Y un ésitu artísticu nel qu’Asturies ta calteniendo un simbólicu puxu, contribuyendo dafechu a l’animación ente’l públicu.

La segunda nueche máxica dexaba afitáu l’ésitu de taquilla del Festival esti añu depués de qu’entamare l’espectáculu a les diez y media de la nuechi d’esti miércoles pasáu. El día enantes otru llenu de públicu ya dexare nidiu qu’esti añu va ser el de la recuperación económica del Festival de Lorient, colos díes soleyeros qu’acompanguen a la bona organización y el meyor trabayu artísticu de les delegaciones invitaes.

Una nueche más que máxica

La nueche máxica ye ensin dubies y dende l’aniciu del Festival hai trenta y cinco años la más importante de les cites de la programación. Esti martes y el miércoles pudo siguise un espectáculu braeramente impresionante que ye obligáu pa cualaquier que venga per primera vegada a Lorient nestes feches d’agostu.

La cadarma del espectáculu ye siempre la mesma, pero paez nun repetise en cada ocasión. Un sólu con un arpa, como’l martes, o la intepretación de una tonada, cuando Mari Luz Cristobal anda perende, o’l canciu galés tan averáu al de nueso, ya inclusu un coru, son escoyíos davezu pa entamar y dar pasu darréu a una banda de gaites, seya irlandesa o bretona. Porque a la banda escocesa, que suel venir acompangada como toles demás de danzantes col traxe tradicional, dexase-y la parte central pa qu’interprete “Verdes montañes” y esos grandes hits de la música scottish que tanto presten equí en Lorient dende siempre.

El casu ye que la nueche máxica cuntó con eses interpretaciones clásiques de la man de Pitlochry&Blair Atholl Pipe Band, Keltika Highland Dance Team, Youghal Pipe Band, Cork Pipe Band, Cibeal Dancers, Roisin Chambers, Dowlais Male Voice Choir, Andy Gibbs y la Bagad de Lorient. Y xunta elles la de los representantes asturianos y gallegos que salieron una nueche más en comuña a danzar nel estadiu de Lorient, onde se cellebren cada festival estes nueches máxiques: la Banda de Gaites de Villaviciosa y el Grupu de Danza Xuno, por Asturies, y les Bandes de Gaites Xarabal y Manxadoira xunta’l Grupu de Danza A Ponte Vella por Galicia.

Tres d’un pequenu descansu, la nueche continúa cola apaición nel centro l’estadiu de la totalidá de les bandes y grupos participantes que tres de desfilar y colocase en formación tornen a mirar pala gran pantalla na que dende’l primer momentu van viéndose motivos de cada país participantes, dende castiello d’Escocia a imáxenes de la Bretala más tradicional, ensin escaecer los escudos y banderes de cada país celta participante. Y nesi mesmu instante, apágase la proyeición y entamen los fuegos artificiales colos que se fina cada nuechi. Hasta la siguiente que sedrá esti xueves, la cuarta, y la quinta y cabera, que vendrá’l vienres y que dirá hasta l’añu 2006, añu de l’Australia.

Tamién te podria gustar