La sede de l’ALLA protaqonizá esti sábadu “Nós” en TPA

18 marzu 11:04 2011 Imprimir

El progrma “Nós”, que la TPA ufre cada sábadu a les 12:00 hores y qu’entamara hai poco la so cuarta temporada, dedícase esti sábadu día 19 de Marzu a percorrer la nueva sede de l’Academia de la Llingua Asturiana n’Uviéu, al traviés de les palabres de los trabayadores de la institución qu’amuesen les instalaciones de la mesma y los llabores que se desendolquen nelles.

La TPA estrenó`l sábadu 5 de Marzu, a les 12:00 hores la cuarta temporada del programa “Nós” que s’empobina dende’l so aniciu a percorrer l’actividá cultural, llingüística, social ya investigadora alrodiu de la llingua asturiana. El primer programa empobinose a conocer la trayectoria d’un de los investigadores mozos más activos de la nuesa historia contemporánea, Rafael Rodríguez Valdés, direutor de la Revista d’Historia Contemporánea Erada. Y el segundu programa, al sábadu siguiente dedicose a los exámenes de gallego-asturiano que se facíen per primera vegada en Tapia con gran participación de xente interesao n’algamar un certificáu de conocencia básica de la fala.

Nós, espaciu dirixíu y presentáu pol periodista y profesor universitariu Próspero Morán, emítese tamién pol satélite Hispasat pal restu d’España, Europa y América y por Internet para tol mundiu al traviés de la web de la RTPA, y esti añu grábase per primera vegada depués de cuatro años nun formatu HD o d’Alta Definición.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...