Portada Gastronomía La Ruta Vía de la Plata tamién seduz al viaxeru al traviés del gustu

La Ruta Vía de la Plata tamién seduz al viaxeru al traviés del gustu

by redacción asturnews

La Rede de Cooperación de Ciudaes na Ruta de la Plata vieno acabante editar una nueva guía, ‘Gastronomía na Ruta Vía de la Plata’, na que recueye más d’una ventena de recetes de cocina ellaboraes con productos típicos del territoriu qu’integra esti históricu itinerariu.

El llibru ellaboróse en collaboración con escueles d’hostelería y turismu de les cuatro comunidaes autónomes poles que traviesa esti itinerariu (Andalucía, Estremadura, Castiella y Llión, y Asturies).

Al traviés de más d’una ventena de petitoses propuestes, el llector va afayar deliciosos platos ellaboraos con productos locales de la Ruta Vía de la Plata que van dende la cocina tradicional hasta la más creativa ya innovadora. Entrantes, guisos, platos de pexe y carne, y deliciosos postres configuren un recetario col que satisfaer los cielos la boca más esixentes.

«Una publicación cola que según s’esplica dende la Oficina Técnica de Xestión de la Rede de Cooperación- poner en valor lo más destacao de la cocina y los productos agroalimentarios de la Ruta Vía de la Plata, teniendo como filo conductor el particular estilu de vida a lo llargo d’esti curiosu percorríu y de el so costumes gastronómiques».

Esti recetariu, coordináu dende la Escuela d’Hostelería y Turismu del I.Y.S. Valle d’Ayer forma parte del productu Gastrovía Ruta Vía de la Plata, col que dende fai yá dellos años la Rede de Cooperación espubliza la riqueza culinaria a lo llargo d’esti históricu itinerariu.
Calidá y tradición

Descargar recetario

Tamién te podria gustar