Portada Sociedá La RTPA utiliza nomes de pueblos que nun esisten oficialmente

La RTPA utiliza nomes de pueblos que nun esisten oficialmente

by asturnet

La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana denunció estos díes esti fechu, pol que la radio y televisión públiques d’Asturies “incumplen sistemáticamente los decretos de toponimia oficial cuando, como ente públicu que ye, tenía que ser un mediu fundamental pa llevar a la práutica tolos alcuerdos y normatives aprobaes pol Gobiernu asturianu”.

Un fechu que la XPDLA albidra “vergoñoso” dempués de que “32 conceyos tengan la so toponimia oficializada y publicada nel BOPA”.

La Xunta recuerda que l’usu de la toponimia aprobada pol Conseyu de Gobiernu: “ye d’obligáu cumplimientu per parte de l’alministración pública”. “Nun hai más vueltes que-y dar. Tanto la RTPA como’l Gobiernu asturianu tán actuando illegalmente no tocante a la toponimia oficializada”, añadieron.

Los responsables de la XPDLA opinen qu’”Asturies ye la única comunidá con llingua propia onde los medios de comunicación públicos nun emiten nel so idioma, con tolo qu’ello podía valir pa normalizar una llingua que ta a puntu de desapaecer si nun se tomen midíes urxentes y bien planificaes”. “Ta claro que los intereses del Gobiernu asturianu van per otru llau: el de marxinar la llingua asturiana”, añadieron.

Tamién te podria gustar