Portada Comunicación La RTPA protagoniza la griesca política de final de lexislatura

La RTPA protagoniza la griesca política de final de lexislatura

by asturnet

La RTPA protagoniza la griesca política de final de lexislatura, por mor del enfotu que tan poniendo’l PP y el PSOE n’aprovechar la segunda llei de reestructuración del sectur públicu pa nomar un Conseyu d’Alministración y un director pa seis años cuando la lexislatura ya ta finada. IX, Foro y UPyD albidren que nun ye oportuno que’l parlamentu escueya agora al director de la RTPA pa los próximos seis años a menos de dos meses de la so disolución y esti día pela mañana torgó na Xunta de Voceros la posibilidá que plantegaben PSOE y PP.

Na Xunta de Voceros d’esta mañana aplazóse la decisión de poner en marcha la normativa pa modificar el conseyu d’alministración de la RTPA y el cambéu de director. “Nun ye oportunu qu’a un parlamentu al que-y queden dos meses pa la so disolución escueya cargos pa los próximos seis años”, repitió’l voceru d’IX, Aurelio Martín, que defendió la llexitimidá de la mesa de la cámara pa tomar les decisiones democrátiques que considere oportunes, incluyida la de frenar la tramitación rellacionada cola RTPA nun parlamentu “que ta escosu”.

El voceru d’IX referíase a que los votos d’IX, Foro Asturies y UPYD puean paralizar esos trámites na mesa de la cámara onde tien tres votos frente a los dos de PSOE y PP. “Creemos que dende’l puntu de vista de la exemplaridá ye meyor que lo faiga’l nuevu parlamentu”, alvirtió sobre les intenciones de PSOE y PP.

El director xeneral de RTPA, Antonio Virgili, lleva nomáu en funciones dende hai más de tres años, nuna situación dafechamente anormal ya insólita ente les televisiones autonómiques nel Estáu español. L’Unicu dirfector nomáu pola XUnta Xeneral del Principáu foi JHosé Manuel Ornia nel entamar del Ente

Tamién te podria gustar