Portada Comunicación La RTPA concluye la so “fase de llanzamientu”

La RTPA concluye la so “fase de llanzamientu”

by asturnet

L’ente públicu da por concluida la so emisión de llanzamientu, con unos resultaos del 2,6 de cuota de pantalla nel últimu mes. La cadena pública entamó les sos emisiones en prebes hai xusto un añu, con un presupuestu de 20,3 millones d’euros. El presidente asturianu afirmó que la canal pública “promueve la llingua asturiana”

El director xeneral del Ente Públicu de Comunicación del Principáu (RTPA), Juan Ramón Pérez Ornia, asoleyó’l Sistema Integráu Multimedia de la RTPA nes instalaciones de la canal autonómica nel Parque Tecnolóxicu de Xixón.
Esta presentación fízose’l día enantes del entamu de les emisiones regulares del ente de comunicación asturianu, qu’engloba la televisión, radio, asina como un diariu dixital.
Ente les novedaes presentaes tán la de la emisión durante les 24 hores de les canales de radio y televisión, asina como la entrada na programación radiofónica de los informativos.

La programación del ente públicu asturianu durante 2006 foi d’un total de 2.544 hores, y pal 2007 prevee emitir un total de 8.760. Les emisiones de los diferentes medios del Ente públicu de Comunicación amás d’al propiu territoriu asturianu lleguen a otros continentes gracies a la conexón cola rede de satélites Hispasat.

La presencia de la llingua asturiana nel ente de comunicación, hasta esti momentu ausente de les emisiones televisives, anque les tresmisiones radiofóniques la presencia del asturianu tuvo una presencia diaria, foi un de los temes nos qu’el Director Xeneral del ente abordó dando anuncia a la prósima aparición de programes nos que l’asturianu sedrá la llingua vehicular.

L’anuncia y presentación de la fin de les emisiones en prebes, del Ente Públicu de Comunicación, nun cuntó cola participación del Conseyu de Xusticia, Francisco Javier García Valledor, que nuna nota de prensa na que comunicaba la so non asistencia, empoderaba’l bon llabor de los profesionales del mediu, amosaba les sos diferencies y distancia, asina como los d’Izquierda Xunida-Bloque por Asturies, con respectu al modelu que se taba siguiendo.

Radiotelevisión del Principáu d’Asturies

Tamién te podria gustar