Portada Cine La Royal Opera House y su ‘Fidelio’ contra’l coronavirus

La Royal Opera House y su ‘Fidelio’ contra’l coronavirus

by redacción asturnews

Un total de 31 poblaciones catalanes van vivir en directu la emisión de la nueva producción de la ópera Fidelio , de la Royal Opera House. La célebre pieza de Beethoven va emitise vía satélite dende’l Covent Garden de Londres el próximu martes, 17 de marzu, a les 20.15 (hora peninsular).

Nel casu concretu de la ciudá de Barcelona, van ser diez los llugares/pantalles nos que podrá esfrutase en tiempu real de la función: Arenas Multicines, Balmes Multicines, Boliche, Monte, Cercle del Liceu, Cinemes Girona, Cinesa Diagonal, Cinesa Diagonal Mar, Cinesa SOM Multiespai y Gran Sarria Multicines.

La proyección de la única ópera compuesta por Ludwig van Beethoven enmárcase dientro de la celebración a escala mundial de la so 250 aniversariu, y llega nun momentu en que la ufierta cultural en Barcelona y Catalunya ta gravemente amenorgada polos efectos del coronavirus. Ello ye que esta nueva producción de Fidelio va retresmitise a más de 140 sales de cine y teatros d’España, y en total en más de 1.000 cines de 53 países de too el mundu.

Empobinada pol director alemán Tobias Kratzer, esta producción presenta un sobresaliente elencu encabezáu pol tenor tamién alemán Jonas Kaufmann como Florestan. D’esta manera’l tenor torna a la Royal Opera House onde interpretó diverses obres dende 2004. Quepe destacar que na función del llunes 9 de marzu, el cantante xermanu atayó la so actuación  por cuenta d’una infección qu’abasnaba dende la nueche anterior a la première.

Nel repartu tamién destaquen la soprano estadounidense Amanda Forsythe como Marcelina y la soprano noruega Lise Davidsen como Leonore, amás de tolos componentes de la Orquesta de la Royal Opera House y el Royal Opera Chorus, so la batuta del director musical de The Royal Opera, Antonio Pappano.

Tamién te podria gustar