Portada Sociedá La Rioja analiza presente y futuru de la lliteratura asturiana

La Rioja analiza presente y futuru de la lliteratura asturiana

by asturnet

La lliteratura asturiana tresciende fronteres. La comunidá autónoma de La Rioja acueye a partir de mañana la cellebración del IV Día de les Lletres nel Esterior, cuyos actos centrales van desendolcase en Logroño y nel monasteriu de San Millán de la Cogolla. Esther Fonseca, Roberto Iglesias y Xuan Bello protagonizarán nesi edificiu relixosu l’actu institucional, concebíu como un amiestu de música, poesía y alderique.

Los tres van contribuyir dende estayes diferentes: Fonseca llevará la voz cantante nun recital musicáu, en tantu que Bello pronunciará una conferencia y l’autor Roberto Iglesias recibirá un homenaxe públicu nuna tierra -La Rioja- a la que ta fondamente vinculáu.

El sábadu, les cellebraciones treslladaránse a la capital de La Rioja, Logroño, onde ta prevista la proyección de curtiumetraxes asturianos y l’actuación del Orfeón de Mieres. Una espicha popular nel Centru Asturianu sedrá’l remate de les cellebraciones.

El Día de les Lletres nel Esterior, que n’años anteriores se cellebró n’Uruguay, París y Las Palmas de Gran Canaria y respuende a una iniciativa conxunta del Conseyu de Comunidaes Asturianes y l’Academia de la Llingua, algama la so cuarta edición col envís d’espardir la cultura d’Asturies ente los emigraos fuera’l país, en feches prósimes a la cellebración del Día de les Lletres Asturianes.

Tamién te podria gustar