Portada Cine La revista Time escueye ‘Dolor y Gloria’, de Almodóvar, como la meyor película del añu

La revista Time escueye ‘Dolor y Gloria’, de Almodóvar, como la meyor película del añu

by redacción asturnews
Foto: Divine Decor (https://www.flickr.com/photos/74506361@N00/)

Dolor y Gloria, de Pedro Almodóvar, foi escoyida como la meyor película de 2019 pola revista ‘Time’. La cinta del director manchegu impúnxose nesta llista a los nuevos filmes de Martin Scorsese, ‘L’irlandés’ y de Quentin Tarantino, ‘Érase una vegada en… Hollywood’, que completen los trés primeros puestos de la clasificación ellaborada pola crítica Stephanie Zacharek.

De ‘Dolor y Gloria’, Zacharek destaca la interpretación d’Antonio Banderes en “el papel de la so vida” como’l cineasta Salvador Mallo, un reflexu del propiu Almodóvar, “que sufre tal dolor físicu que nun ta seguro de si volverá trabayar de nuevu”, y el trabayu de “una radiante Penélope Cruz” que da vida a la madre del cineasta na so infancia.

“Dolor y Gloria puede ser la película más resplandorienta y conmovedora d’Almódovar, una paleta de colores vibrantes y emociones entá más intenses, y un himnu a esa fuerza misterioso sía como quier que nos caltien en marcha mientres díes, meses o años primero que los nuesos cuerpos traiciónennos”, afirma Zacharek que na so llista de lo meyor del añu asitia a Martin Scorsese y los gangsters encarnaos por Robert De Niro, Joe Pesci y A’l Pacino n’El irlandés en segundu llugar.

La medaya de bronce ye pa “Érase una vegada en… Hollywood”, la novena película de Quentin Tarantino, ambientada na meca del cine a finales de los sesenta y que ta protagonizada por Leonardo DiCaprio, Brad Pitt y Margot Robbie.

El cuartu llugar ye pa ‘Hestoria d’un matrimoniu’, un drama producíu por Netflix, al igual que la del segundu llugar ‘L’irlandés’ de Scorsese, que retrata la separación d’una pareya encarnada por Scarlett Johansson y Adam Driver. El quintu llugar ye para Muyerines, la nueva versión del clásicu de Louisa May Alcott dirixida nesta ocasión por Greta Gerwig (‘Lady Bird’) y protagonizada por Saoirse Ronan, Emma Watson, Timothée Chalamet, Laura Dern, Meryl Streep y Florence Pugh.

Tamién te podria gustar