Portada Lliteratura La revista Formientu convoca un certame de microrrellatos con llingüaxe SMS

La revista Formientu convoca un certame de microrrellatos con llingüaxe SMS

by asturnet

L’asociación Xareos! Xestión Cultural y la revista Formientu, en collaboración cola editorial La Cruz de Grau, convoquen la segunda edición del Certame de Microrrellatos Mozos “Formientu”, que nesta ocasión ha escribise con llingüaxe SMS embaxo’l títulu “¡Si nun llego a recibir aquel SMS…!”. Nel Certame ha escribise colos 160 caracteres que formen un mensaxe unviáu con un teléfonu móvil. Dende Formientu, camienten que “pue que seya hasta l’únicu tipu de testu que les xeneraciones más moces redacten y remanen con más remangu que les más madures”.

En Formientu, faciendo gala del so “espíritu innovador” conviden a los escritores a que-yos dean “una vuelta lliteraria intentando enzarrar nes poques frases que caben na pantalla d’un teléfonu móvil toa una historia onde s’intuyan dos o más personaxes y un puntu d’inflexón na relación ente ellos”.

Podrá participar nel concursu cualesquier persona nacida a partir del añu 1975 con tantes participaciones como-y pete de como muncho los 160 caracteres de los mensaxes SMS, redactaos en llingua asturiana. Podrán emplegase les abreviatures típiques que s’empleguen nesti tipu de mensaxes, asina como prescindir d’espacios y signos de puntuación, anque s’encamienta a los autores que miren porque’l mensaxe seya entendible pa los más de los llectores hasta’l miércoles 6 de xineru de 2010.

Los rellatos han unviase al corréu lletrónicu formientu@xareos.com unviando los datos personales (nome, teléfonu, dirección y curriculu curtiu) nun archivu axuntáu al corréu.

D’ente los rellatos recibíos van otorgase trés premios (compuestos por un llote de llibros y la espublización del rellatu na revista Formientu) y un númberu ilimitáu d’accésits, que van espublizase na revista. El xuráu podrá encamentar la espublización d’otros rellatos. El certame pue quedar ermu.

Tamién te podria gustar