Portada Documentu La Revista de Filoloxía Asturiana 14 ya pue descargase dende REUNIDO

La Revista de Filoloxía Asturiana 14 ya pue descargase dende REUNIDO

by redacción asturnews
Portada del Númberu 14 de la Revista de Filoloxía Asturiana

El númberu 14 de la Revista de Filoloxía Asturiana, correspondiente el homenaxe al profesor José A. Martínez, yá se pue baxar en Pdf del repositoriu de revistes “Reunido”, de la Universidá d’Uviéu.

Asoleyáu nel mes de xunu d’esti añu, esti númberu 14, correspondiente al añu 2014, inclúi dellos artículos colos que se quixo homenaxear al profesor de la Universidá d’Uviéu dos años enantes de la so xubilación que sedrá nel cursu viniente.

Ente los artículos que se recoyen nel volume alcuéntrense “La impronta del funcionalismo en los estudios lingüísticos del asturiano”, por Javier San Julián Solana, “La polaridad negativa en los datos asturianos del ALPI”, por Pilar García Mouton y Rosabel San Segundo Cachero, “El artículo neutro en gallego-asturiano”, por Ramiro Javier Barcia López, “Sintaxis de los complexos verbales y posición de los clíticos n’asturianu”, por Taresa Fernández Lorences, “Sobro la cantidá vocálica n’asturianu y les sos implicaciones teóriques”, por Xulio Viejo Fernández, “Un esbozu pal estudiu de les interferencies y ultracorrecciones fóniques ente l’asturianu y el castellanu”, por Ramón d’Andrés, “H.ablamos payu: una aproximación al estudiu del continuum sociolectal dende la xeolingüística”, por Maria Cueto Fernández.

Otros artículos que recueye esti númberu son “Na frontera del asturllionés y el gallegoportugués: descripción y exame horiométricu de la fala de Fernidiellu (Forniella Llión), I Fonética”, por Fernando Álvarez-Balbuena García, “Xuan González Villar (1746-1820), autor de La Xudit: una vida entre Asturias y León”, por Xuan Carlos Busto Cortina, “Origen de los maragatos, de Fray Martín Sarmiento. El manuscrito de Oviedo”, por María Jesús Villaverde Amieva, “Un testimonio de /n/ velar en asturiano (a propósito de una etimología dieciochista de Covadonga)”, por Juan Carlos Villaverde Amieva y “Fernando Muñoz de la Presa, alias Sīdī cAlī: un renegado palentino en el Túnez otomano”, por Clara Ilham Alvarez Dopico.

Esti númberu 14 de la revista pue descargase dende el repositoriu REUNIDO de la Universidá d’Uviéu.

Tamién te podria gustar