Portada Comunicación La revista asturiana El Catoblepas publica les caricatures de Mahoma

La revista asturiana El Catoblepas publica les caricatures de Mahoma

by asturnet

La revista dixital El Gatoblepas reproduz na so última entrega les caricatures de Mahoma publicaes en setiembre del añu pasáu pol rotativu danés Jyllands Posten y qu’armaron l’espolín nel mundu islámicu. La publicación empobinada por Gustavo Bueno Jr. afirma que se reproducen “como amuesa de la nuestra falta respetu hacia supersticiones relixoses que se quieren imponer a les naciones polítiques formaes tres la Revolución francesa”.

La revista de pensamientu acompaña les estampes de Mahoma d’una escoyeta de testos del Ayatolah Jomeini, tomaos de la edición española de los sos “Principios políticos, filosóficos, sociales y religiosos”. Nes llinies coles que se da acoyida a los dibuxos la publicación afirma que la decisión de reproducir les caricatures del diariu danés nun ye tanto por reivindicar “supuestes llibertes d’espresión que tuvieran puestes n’entedicho pol iconoclasmu islámicu nin porque talos dibuxos tengan por ellos mesmos interés dalgún” y que lo faen como amuesa de la so falta de respetu énte “supersticiones relixoses” como la representada pol movimientu integrista islámicu.

Los doce dibuxos que provocaron la ira de millones de musulmanos en tol mundu aparecieron nel Jyllands Posten, talo desplica l’editor del rotativu nuna deplicación a los Honorables conciudadanos del mundu musulmán, como una obra colectiva d’otros tantos humoristes gráficos con motivu d’un debate alrodiu de la llibertá d’espresión. Nel so encamientu a los fieles islámicos el periódicu danés defínese como respetuosu con cualquier creyencia relixosa y califica l’espolín armáu de “malentendíu”.

Tamién te podria gustar