Portada Sociedá La revista académica Lletres Asturianes algama la so entrega númberu 88

La revista académica Lletres Asturianes algama la so entrega númberu 88

by asturnet

El boletín oficial de l’Academia de la Llingua, Lletres Asturianes, llega al so númberu 88 con una nueva entrega na que resalten los trabayos comparativos de Paquita Suárez Coalla alrodiu de les asemeyances ente l’español nos Estaos Uníos y l’asturianu, y otru de Moisés Selfa sobro los procesos de normativización de la nuestra llingua y del catalán. Como ye avezao, na revista nun falten referencies y documentación a propósitu de l’actualidá sociollingüística d’Asturies.

El númberu 88 de la revista académica ábrese con un editorial nel que la institución fai membranza de les recomendaciones del Comité Internacional pa la Salvaguarda de los Drechos Llingüísticos n’Asturies, ente elles la desixencia de la oficialidá y piésllase nel so capítulu d’anuncies cola publicación de los documentos elaboraos pola Academia alrodiu d’estes recomendaciones. Otros fechos como’l posicionamientu de la institución énte la reforma estatutaria o énte’l Plan de Normalización de la Llingua Gallega, no que cinca a les sos pretensiones na nuestra comunidá, apaecen documentaos nesti apartáu.

Polo que respeta a los conteníos estrictamente filolóxicos, tien de destacase l’artículu ‘Llingües marxinaes: lliteratura y clase social. La esperiencia común de los hispanos nos Estaos Uníos y de los asturianos n’España’ de la profesora de la Universidá pública de Nueva York Paquita Suárez Coalla. Tamién l’estudiu comparáu de Moisés Selfa Sastre: ‘La autoridad lingüística y normativa: la funciónde la Academia de la Llingua Asturiana y de l’Institut d’Estudis Catalans’.

El conteníu del últimu Lletres complétase con trabayos de Xosé Lluis García Arias, Xosé Miguel Suárez Fernández, Esperanza Mariño Dávila y Rafael Domínguez Valdés, ente otros. Les tradicionales secciones de notes y anuncies, y de reseña de publicaciones n’asturianu rematen esta nueva entrega de la revista académica.

Tamién te podria gustar