Portada Educación La Rei Juan Carlos ataya un centenar de másteres y cursos d’espertos

La Rei Juan Carlos ataya un centenar de másteres y cursos d’espertos

by redacción asturnews

La Universidá Rey Juan Carlos (URJC) de Madrid decidió esti mes desaniciar de la so ufierta académica más d’un centenar de títulos, entre másteres y cursos d’espertos non oficiales, qu’impartía hasta esti cursu al traviés de distintes empreses privaes coles que tenía un conveniu.

Según se supo esta selmana, la URJC revisó los convenios que caltenía con 28 empreses privaes, de los que la so identidá nun se foi a desvelar, pa la realización d’hasta 106 títulos, entre másteres de posgrado -títulos propios- y cursos d’espertos -títulos non oficiales-.

Fuentes de la URJC señalaron qu’esta revisión de los convenios enmarcase nel procesu de rexeneración interna puestu en marcha pol rector, Javier Ramos, arriendes de les irregularidaes detectaes nos cursos de máster de la expresidenta rexonal Cristina Cifuentes, de la exministra Carmen Montón o’l presidente del PP, Pablo Casáu. «Punximonos más estrictos colos requisitos pa la realización d’esti tipu de titulaciones», añedieron estes mesmes fontes, que aportunen que tollo entra dientro d’un procesu de revisión de «lo que nun ye formación de grau» y que pretenden que «la mayor parte de los títulos pasen a ser de xestión interna».

La Universidá pel momento va caltener 23 convenios con otres tantes empreses pa esti tipu de titulaciones, sobro les cualos va haber mayores midíes de control y siguimientu.

Tamién te podria gustar