La Rede Museos de Xixón prepara programación especial pal aniversariu del Daguerrotipu: 175 años de fotografía

14 xineru 11:02 2014 Imprimir

La Rede de Museos Municipales de Xixón prepara una programación especial sol títulu: 175 años de fotografía, entamada con motivu del aniversariu de la creación del daguerrotipu, el primer procedimientu fotográficu desenvueltu y perfeccionáu por Louis Daguerre. Esposiciones y otru tipu d’actividaes centraes na fotografía. Semeyes d’autor anónimu como la de 1855 que se pue ver equí van componer esta esposición qu’arranca nel Pueblu d’Asturies.

El Museu del Pueblu d´Asturies va ser el qu’empecipie ta programación especial con laexposición Asturianos nel Imperiu del Sol Naciente. Xapón al traviés de les fotografíes de Jesús y Juan Galé (1880-1927) que se va inaugurar el próximu martes 4 de febreru a les 17.30 hores.

Esta esposición va amosar una aguada ensin conocer pol públicu de los fondos del Muséu del Pueblu d’Asturies. Nesti casu van presentase mediu centenar de los miles de fotografíes sobre Asia del fondu de los Galé esistente nel muséu. Amás de realizar una primera puesta en valor de Juan Galé como fotógrafu aficionáu, l’amuesa va revelar la esistencia d’un importante focu de japonismo y de coleicionismu del arte xaponés nel norte d’España, únicu pola so conexón cola fotografía.

Los daguerrotipos espublizar a partir de 1839, principalmente en Francia. Estremar d’otros procedimientos porque la imaxe forma sobre una superficie de plata pulío como un espeyu. Pa economizar, de normal les plaques yeren de cobre plateado, pos namá yera necesariu disponer d’una cara plateada.

La imaxe revelada ta formada por partícules microscópiques d’aleación de mercuriu y plata, una y bones el reveláu con vapores de mercuriu produz axuntadures na cara plateada de la placa. Primeramente esa mesma placa yera espuesta a vapores de yodu por que fuera fotosensible. L’apurra del daguerrotipu consistía n’encurtiar el tiempu d’esposición pa la impresión de la imaxe, yá que se pasaba de los ocho hores d’esposición de la primer fotografía de Niépce, a ente 60 y 90 minutos pal llogru de la imaxe.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...