Portada Política La rede enciéndese por otru despreciu más de Javier Fernández

La rede enciéndese por otru despreciu más de Javier Fernández

by redacción asturnews
Felicitación navidiega de Javier Fernández en 14 idiomes menos l'asturianu

La felicitación navidiega del presidente del Principáu d’Asturies, Javier Fernández, vien en 14 idiomes, pero ninguno ye’l d’Asturies. La xente entrúgase na rede si ésta ye la forma de promocionalu.

Nun ye la primer vegada nin sedrá la ultima que’l Presidente del Principau desprecia la llingua asturiana de les formes más variaes. Pero otra vuelta ye nun detallucu simbólicu que nun supón dengún pronunciamientu y namai que retrata la calidá humana de la xente: la felicitación navidiega.

Y los asturfalantes vienen dende esti llunes amosando’l so enfadu pa con un despreciu más ensin xacíu del presidente asturianu pa cola llingua que refrenfa l’Estatutu d’Autonomía como propia, el mesmu Estatutu que lu obliga por llei a promocionala, incumpliendo esa llei xornada tres xornada.

Pa felicitar l’añu venideru, Javier Fernández unviara la selmana pasada una felicitación en 14 idiomes y dengun d’ellos ye l’asturianu. Poco más se pue dicir.

Les reacciones entamaran yá esti martes, nun solo nes redes sociales. La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana (XDLA) emitía esti día un comunicáu nel que decaba a les clares la so crítica a “una postal con una dedicatoria curtia y ensin imaxinación, como correspuende al personaxe, y amás escoyendo un modelu de tarxeta que reproduz les felicitaciones presindenciales hasta en 15 llingües. Nenguna d’elles ye l’asturianu”.

Asina, la XDLA atalanta que “d’esta manera tan llamentable, podemos ver como Javier Fernández vuelve a aprovechar la más mínima ocasión pa despreciar, inorar y negar visibilidá a la llingua asturiana”.

El comunicáu de l’asociación de defensa del idioma fina con sarcasmu y desilusión: “Namás nos queda esperar al deprimente discursu que da por navidá a ver si saluda en chinu”.

 

Tamién te podria gustar