Portada Fiestes La recepción de los Reis Magos a los neños uvieínos va tener protocolu

La recepción de los Reis Magos a los neños uvieínos va tener protocolu

by redacción asturnews

La Conceyalía de Festexos del Conceyu d’Uviéu, dirixida per Cuadonga Díaz, lleva tiempu trabayando na que va ser la recepción oficial de SS.MM. los Reis Magos d’Oriente a los neños uvieinos, y que va tener llugar mientres los díes 4 y 5 de xineru nel Palaciu d’Esposiciones y Congresos de la ciudá. Los técnicos de la área establecieron un refechu protocolu, coles mires de que la recepción realícese respetando de forma escrupulosa les midíes dictaes poles autoridaes sanitaries.

L’horariu de la recepción va ser el día 4 de xineru de 12 a 14:30 y de 17 a 20 y el día 5 de xineru de 11 . a 14:30 y de 17 a 20 na Sala de Cristal del Palaciu d’Esposiciones y Congresos. Quepe destacar que l’alcuentru colos Reis Magos nun va implicar contactu dalgunu colos neños nin col públicu asistente. Para garantizar la seguridá y el bon desenvolvimientu de l’actividá se delimitará la zona de circulación de visitantes con catenarias, y va implementase la señalización conveniente con adesivos informativos de distanciamientu social. Magar nel planu de señalización del percorríu a realizar pol públicu indícase un aforu máximu de 428 persones cola preceptiva distancia de seguridá de 1,50 m, la organización llindar a 300.

Nel esterior va disponer de señalización con marques de suelu con una distancia ente marques de 2 metros. Pal accesu al Palaciu d’Esposiciones y Congresos va establecese xuna entrada y xuna salida estremaes. Cada neñu va poder allegar acompañáu d’un adultu conviviente. Previu al accesu realizarase un control de temperatura que va ser obligatoriu pa l’almisión como asistente a la recepción o pa trabayadores que tengan d’emprestar cualquier tipu de serviciu nel interior de la Sala por cuestiones baltes como caltenimientu, servicios de prensa, servicios de llimpieza, voluntarios de protección civil y otros.

Amás. va habilitase personal debidamente acreditáu pa la recepción de visitantes y el control del cumplimientu de les normes de seguridá ya hixene preceptives, comprobando l’asistencia del públicu con mázcaru y l’usu del xel hidro alcohólicu lo mesmo que de caltenimientu de la distancia de seguridá de 1,5 m ente los participantes en tol circuitu del eventu.

Na recepción el personal de control d’accesos rellenaráse un rexistru de datos personales (nome y apellíos y teléfonu) y hora d’accesu de los asistentes. El personal de control del eventu va xixilar que se respete y cumpla la distancia de seguridá ente les persones y va velar porque la circulación de les persones desenvolver de forma fluyida nun dexando que’l públicu tea paráu nel interior de la Sala de Cristal.

Nel interior del antepar, el públicu asistente va ser conducíu al traviés d’un circuitu en zig-zag delimitado con catenarias y señalizáu por aciu vinilos informativos de distancia social a los efectos de garantizar la seguridá según la fluidez y el tránsitu de les persones. Siguiendo’l circuitu trazáu, los neños y el so acompañante van aportar a la Sala de Cristal por una de les entraes señalizaes con esi envís y va circular guardando la distancia de seguridá pa depositar la carta na arca del Rei Magu escoyíu y que va tar asitiáu próximu al pasiellu de circulación pa darréu abandonar la Sala per otra puerta que va tar señalizada como salida.

L’aforu nel circuitu de tránsitu nel interior de la Sala de Cristal ye de 46 persones magar, va llindase a un máximu de 30. Los Reis Magos van tar acompañaos de los sos Paxes sentaos nel so tronu nel interior de la Sala de Cristal guardando les preceptives distancies de seguridá ente ellos y col públicu asistente. Los actores que representen a les sos Maxestaes y Paxes Reales van cumplir les midíes de seguridá establecíes: distancia de seguridá, usu de hidrogel y mázcaru protector. Van Saludar a los neñu/as y acompañantes pero nun-yos apurrirán nengún agasayo. Nes arques respectives de cada Rei Magu, la reciella va poder depositar la so carta pa darréu salir de la Sala.

Envalórase que’l tiempu d’estancia máxima nel interior de la Sala de cristal va superar dáu’l percorríu nun va superar los trés minutos. va afaese la mayor posibilidá de ventilación de la Sala.

A la salida de la Sala, un pasiellu señalizáu con catenarias, vinilos y paneles informativos va conducir al públicu a la Salida al esterior del Palaciu de Congresos y Esposiciones.

Tamién te podria gustar