Portada Música La Real Banda de Gaites Ciudad d’Uviéu participa nun homenaxe al Xeneral Riego en Sevilla

La Real Banda de Gaites Ciudad d’Uviéu participa nun homenaxe al Xeneral Riego en Sevilla

by redacción asturnews

El conceyu de Les Cabeces de San Juan en Sevilla convida a la formación musical y al conceyal de Cultura, Roberto Sánchez Ramos, a participar nos actos programaos na localidá para recrear el llevantamientu de 1820.

La Real Banda de Gaites Ciudad d’Uviéu participó esta fin de selmana, xuntu al conceyal de Cultura Roberto Sánchez Ramos, nos actos de conmemoración y homenaxe al Xeneral Riego y la Constitución de 1812 entamaos pol conceyu sevillanu de Les Cabeces de San Juan. La formación folclórica uvieina foi convidada pol consistoriu sevillanu para tomar parte n’actos programaos para recordar la efeméride y recrear el llevantamientu afaláu pol Xeneral Riego en favor de la constitución democrática, popularmente conocida como La Pepa.

La banda de gaites participó en dellos de los actos previstos nel programa y dientro del repertoriu a interpretar incluyó nesta ocasión tamién l’Himnu de Riego, n’una recreación histórica.

El conceyu sevillanu entamó a lo llargo de la fin de selmana una serie d’actividaes culturales para fomentar la hestoria de la localidá y los valores democráticos que representen la Constitución Española de 1812 y la figura del xeneral Rafael del Riego. Dientro del programa inclúyese una recreación del llevantamientu nesta localidá del baxu Guadalquivir sevillanu del xeneral Rafael del Riego y de les tropes destinaes a encalorar la sublevación de les colonies americanes el 1 de xineru de 1820 en favor de la Constitución Española de 1812.

Tamién te podria gustar