Portada Sociedá La RAE recopila la obra que Pidal dexó ensin terminar

La RAE recopila la obra que Pidal dexó ensin terminar

by asturnet

La RAE presentó ayeri la ‘Historia de la lengua española’ que Ramón Menendez Pidal dexó ensin acabar y que’l so nietu, Diego Catalán, recopila agora depues d’años d’investigación sobre los testos orixinales. La obra, coeditada pola Fundación Ramón Menendez Pidal y la RAE, col patrociniu de la Fundación Areces, ta editada en dos volúmenes que distribúi Marcial Pons.

El primeru d’ellos, de casi mil cuatrocientes páxines, recueye los diferentes capítulos de la ‘Historia de la lengua española’ que Pidal entamó a preparar y que diba hasta’l sieglu XVIII. El segundu volumen, d’ochocientes páxines, contien un estudiu sobre la evolución de la llingua, una historia de la ‘Historia’ de Diego Catalán y los índices analíticos que faciliten la consulta de los testos.

Nel actu de presentación de la ‘Historia de la lengua española’ tuvieron presentes l’academicu Manuel Seco, el director de la RAE, Víctor García de la Concha; l’academicu y historiador de la ciencia Jose Manuel Sánchez Ron; el secretariu de la Fundación Ramón Menendez Pidal, Jose Manuel Perez-Prendes, y Ignacio Perez Pascual, de la Universidá de La Coruña; l’academicu Luis Ángel Rojo fue en representación de la Fundación Areces. El nietu y discípulu de Pidal, Diego Catalán, que define esta obra como ‘una catedral para una lengua’ nun pudo tar presente nel actu por motivos de salú.

Tamién te podria gustar