Portada Comunicación La Radio del Principáu d’Asturies empieza güei a emitir programes de música n’asturianu

La Radio del Principáu d’Asturies empieza güei a emitir programes de música n’asturianu

by asturnet

La Radio del Principáu d’Asturies qu’hasta momentu namás funcionaba en pruebes va empezar güei a emitir cinco programes especiales de música de tres a cuatro de la tarde, de los que cuatro son n’asturianu. Carlos Rubiera, Xune Elipe, Ismael Mª González Arias y Roberto Bernabeu son los encargaos, xunto a Chus Neira, d’estrenar la programación de la radio pública asturiana.

Esta tarde va estrenase la programación musical de la Radio del Principáu d’Asturies, que se puede sintonizar nes canales 106.4 y 95.4 de la FM, col programa ‘Abriendo camín’ que, dirixíu por Carlos Rubiera, va recorrer los caminos de la música tradicional nos últimos trenta años d’historia.

Ismael Mª González Arias va ser l’encargáu de conducir cada martes el programa ‘Música, músiques’, mentes que los miercoles va ser Xune Elipe, vocalista de Dixebra, el que s’encargue de facer lo propio col espaciu ‘Rockmería’.

Les tardes de los xueves van correr a cargu de Roberto Bernabeu con ‘Llugar pal placer’, mentes que los vienres, el periodista Chus Neira va falar sobre intersecciones musicales contemporánees, n’ ‘El intercambiador’.

Tamién te podria gustar