Portada Lliteratura La publicación de llibros de filosofía amenorga un 62% en 7 años

La publicación de llibros de filosofía amenorga un 62% en 7 años

by redacción asturnews

La publicación de llibros de filosofía amenorga un 62% en siete años y los datos del INE amuesen que’l xéneru toca fondu nes llibreríes. La Lomce, la falta de novedaes y el tracamundiu na catalogación col emerxente ensayu espliquen l’amenorgar constante.

La filosofía ta baxu mínimos nes llibreríes, porque un alumnu de 16 años pue rematar la educación obligatoria ensin tener noticies de Kant. Y eso algamolo’l PP en 2013 cola Lomce (la Llei Orgánica para la Meyora de la Calidá Educativa que suprimió Ética de 4º de la ESO y Filosofía como troncal en 2º de Bachilleratu), faciéndolo tamién llegó a les llibreríes: en 2017 publicaronse n’España 1.612 títulos d’esta materia, tal que fixo públicu’l INE va unos díes.

A pesar de que los 62.187 nuevos títulos que se comercializaron son el datu más altu del últimu llustru, la filosofía tocó fondu cola cifra más baxa desque’l ISBN capta datos de la industria editorial. El xéneru recula nos postreros siete años, con una cayida del 62,4% dende 2011, cuando se publicar 4.291 llibros. Esto nun asocede n’otres disciplines como la hestoria o la lliteratura, que crecen.

Tamién te podria gustar