Portada Conceyos La prueba del once preséntase esti miércoles n’Uviéu

La prueba del once preséntase esti miércoles n’Uviéu

by redacción asturnews
Portada de La Prueba del once

Esti miércoles 25 la editorial Saltadera presenta nel Auditoriu d’Uviéu, a les 19,30 horas la so antoloxía La prueba del once, Poesía asturiana del sieglu XXI. 

Na presentación participará Roberto Sánchez Ramos, conceyal de cultura del Ayuntamientu uvieín, asina como dalgunos de los y les poetes que s’inclúin na antología y que falarán de poesía, de la so poesía y lleerán la so obra.

Les principales antoloxíes de poesía publicaes na última década zarren con Vanessa Gutiérrez, una poeta de referencia nacida en 1980, como si con ella terminara ente nós esti xéneru. La prueba del once ye una invitación a conocer la poesía que sigue, la que da continuidá a la tradición de la llingua asturiana, reconstruyéndola, dignificándola. Son cuatro muyeres y siete homes nacíos ente 1980 y 1993; con ellos pue facese la prueba lliteraria del once, a la manera del clásicu y desusáu cálculu matemáticu de verificación d’operaciones, más fiable que la del nueve.

Esmolición llingüística, pluralidá de voces, interés por recuperar la plaza pública pa la poesía puen ser dalgunes de les característiques d’un grupu d’autores heteroxeneu. Nesta antoloxía reflesionen sobre llingua de creación y sobre tradición lliteraria personal y colectiva nes respuestes al cuestionariu que se-yos apurrió, amás de na «poética» elaborada a costafecha pal llibru. Cada poeta lleva, xunto con una nota biobibliográfica, una breve presentación lliteraria firmada por un autor distintu en cada ocasión.

La obra pieslla con una completa bibliografía del periodu elaborada pol poeta Iván Cuevas, onde se pon de manifiestu la vitalidá d’un xéneru que sigue siendo la mapa de les lletres asturianes.

Antón García, l’antólogu, ye poeta, narrador, traductor ya investigador d’esta lliteratura, sobre la que tien fechos dellos estudios y recopilaciones. A él correspuende la selección de los poetes incluyíos na Prueba del once y de los poemes que los representen, y quien sintetiza nel prólogu los principales fitos de la nuesa historia poética a través de les antoloxíes, apuntando amás dalgunos de los nomes esenciales de la poesía asturiana d’esti tiempu.

Invitación a la presentación de La Prueba del once

Invitación a la presentación de La Prueba del once

Tamién te podria gustar