Portada Comunicación La programación n’asturianu reina nos índices d’audiencia

La programación n’asturianu reina nos índices d’audiencia

by asturnet

La programación en llingua asturiana púnxose al frente esti sábadu de l’audiencia de la televisión pública asturiana con unos datos enxamás vistos. El programa que llideró la xornada del sábadu foi “Nós”, dirixíu y presentáu pol direutor d’Asturnews, Próspero Morán, qu’algamó un share del 21,1. Camín de Cantares col 20,9 y TPA Noticias col 19,7 seguieron na clasificación de l’audiencia de la xornada al microespaciu en llingua asturiana.

El espaciu de “Nós”que llideró esti día l’audiencia de la TPA tuvo dedicáu al conceyu de Piloña y nelli participaron l’alcalde del conceyu y la responsable de la Oficina de Política Llingüística de la Mancomunidá.

La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana (XDLA) entamó va unes selmanes una campaña per Internet pa pidir a los miembros de la dirección de la RTPA más programación n’asturianu, con meyores horarios y más amplitú temática, y el respetu a la toponimia oficial na programación en castellanu. Estos datos d’audiencia paecen dar la razón a l’Asociación nes sos vindicaciones.

Tamién te podria gustar