La programación n’asturianu de la TPA cumple seis meses con dalgunes novedaes

30 setiembre 23:56 2007 Imprimir

Esti sábadu la programación en llingua asturiana de la TPA cumplía seis meses d’emisiones y facíalo cola estrena d’una nueva temporada de Camín de Cantares, que va siguir emitiéndose cada sábadu a la una la tarde. Pero amás, otros programes van tener cambios d’horariu y Al Aldu cambia de productora, pasando a manes de ‘Saltadera’ la nueva empresa audiovisual d’Antón García.

El primer mediu añu d’emisiones n’asturianu zárrase con un bon balance d’audiencies y col afitamientu de los programes en parrilla: Nós, Al Aldu, Camín de Cantares y Pieces, qu’anque paez que tuvo peores resultaos d’audiencia, va siguir na programación de la TPA.

El programa Al Aldu, qu’inclúi los espacios ‘La risión’ con Lluis Antón González, ‘A galmiaes’ con Carlos Suari, ‘Recetes con cuentu’ de Milio’l del Nido, ‘Xente de casa’ con Inaciu Galán y l’‘Axenda d’Asturies” con Mercedes Menéndez, paez que pue sufrir cambios d’horariu, pero pel momentu paez que van siguir emiténdose, unu a unu, de llunes a vienres a les nueve la mañana.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...