Portada Comunicación La programación en llingua asturiana sigue afitándose na TPA

La programación en llingua asturiana sigue afitándose na TPA

by asturnet

La programación en llingua asturiana sigue afitándose penrriba la que s’emite en castellán na TPA. Los datos d’esti sábadu 14 d’abril pasáu punxeron a los tres programes n’asturianu alrodiu del 9 por ciento d’audiencia, mentantu que l’nformativu del meudía, TPA Noticias, nun foi a superar el 5% d’audiencia.

Los datos ya foron mui destacaos na primer selmana y tamién el sábadu anterior cuando “Pieces”, programa de Zebrastur dirixío por Ranmón Lluis Bande, tuvo namái qu’un 1.9%, pero “Nós”, producíu por Zebrastur y dirixíu y presentáu por Próspero Morán algamó un 11.7% d’aucienda, y Camín de Cantares, baxo la direición tamién de Ramón Lluis Bande y con Ambás como presentador llogró un 18.6%.

Esti sábadu pasáu,’l Colexu La Canal de Lluancu foi’l protagonista del programa “Nós” qu’emitió a les 12,30 la TPA. Los escolinos son los encargaos de dir desplicando la cadarma del Colexu y les actividaes que nelli desendolquen, nun modelu que tolos meses dirá repitiéndose visitando colexos en Ayer, Mieres, Carreño o Xixón, por mentar los primeros que dirán visitándose.

Tamién te podria gustar