Portada Escéniques La programación cultural de Xixón pal últimu trimestre apuesta por teatru, danza y música clásica

La programación cultural de Xixón pal últimu trimestre apuesta por teatru, danza y música clásica

by asturnet

Teatru, danza y música clásica. Eses son les tres apuestes de los programadores culturales del Ayuntamientu de Xixón pal últimu trimestre del añu, nel que los ciudadanos podrán asistir a cuarenta espectáculos estremaos. El conseyu d’alministración de la Sociedá Teatru Xovellanos aprobó ayeri por unanimidá la programación pa ochobre, payares y avientu, qu’ufrirá abonos d’ente 18 y 43 euros.

Asina, los espectadores que quieran asistir a les funciones de danza de les compañíes Dani Panullo (3 d’ochobre), Cienfuegos U6-DT (6 d’ochobre) y Teresa Nieto (día 9) veránse beneficiaos pola tarifa más baxa d’abonos, y podrán acceder a les tres representaciones por un total de 18 euros.

Esa tarifa increméntase sustancialmente, hasta los 38 euros en patiu de butaques, pa otra triada d’espectáculos de danza: ‘El amor brujo’, pola Compañía de Blanca Li (23 d’ochobre); ‘Nicolais Dance Theatre’ (28 d’ochobre); y Don Juan y Molière, a cargu d’Eifman Ballet (10 de payares).

No que cinca al teatru, Xixón acoyerá nos meses d’ochobre, payares y avientu funciones de títulos renomaos como ‘Cinco horas con Mario’, que Focus Producciones pondrá n’escena el 24 d’ochobre; ‘Mi querido embustero’, representáu por Norma Leandro y Sergio Renán el 14 d’ochobre sobro la recreación de la correspondencia pasional ente l’escritor Bernard Shaw y l’actriz Stella Campbell; ‘El retrato de Dorian Gray’, el 16 d’avientu; y ‘Algún amor que no mate’, obra concebida por Dulce Chacón.

En mitá de tanta dramaturxa -pa la que los abonos cuesten ente 20 y 39 euros-, irrumpirán con fuercia la música clásica, que llevará al escenariu’l Xovellanos una decena de conciertos; el jazz, que tendrá un festival propiu a mediaos de payares coles bandes de Nnenna Freelon, Bill Bruford y Terence Blanchard; y la ópera, que va facese un furacu el 6 de payares cola representación de ‘Cossí fan tutte’, de Mozart.

La ufierta cultural pública de Xixón pal cuatru trimestre de 2004 inclúi amás la cellebración d’un festival de gospel n’avientu y la puesta n’escena durante cinco xornaes d’esi mesmu mes del musical ‘Mayumaná’, que vien de collechar destacaes bones crítiques nel ábitu internacional.

Tamién te podria gustar