Portada Cine La primer comedia de Fred Cavayé estrenose esti vienres

La primer comedia de Fred Cavayé estrenose esti vienres

by asturnet

La primer comedia del cineasta francés Fred Cavayé, “Manual de un tacaño” estrenose esti vienres 17 de Febreru y  “probablemente nun va ser la postrera. Sentíme bien cómodu rodando”, confesó’l director.

El filme tuvo bien bona acoyida en Francia. Los trés millones d’espectadores que lu vieron nes sales l’añu pasáu y los 20 millones d’euros de recaldación que llogró, coronar como la comedia del añu nel país vecín. Cavayé asegura qu’eso se debe, en gran parte, gracies a el so principal protagonista Dany Boon, “un valor seguru”.

La película narra la hestoria de François Gautier (Dany Boon), el primera violinista de la orquesta local qu’abasna una importante lacra: ser fuñe a más nun poder. Utiliza les faroles p’allumar la so casa, cronometrar so la ducha y ve la televisión del vecín con prismáticos. Tol mundu decatóse del so tacañería sacante Valerie (Laurence Arné), la nueva violonchelista, que solo ve nél a un virtuosu músicu y namorase d’él xusto cuando apaez Laura (Noémie Schmidt) y confiésalu a François que ye la so fía.

L’amor de los dos escontra’l protagonista va más allá de los bilordios de la xente, y acaben idealizándolu dafechu. “Elles nun son conscientes pero acaben queriendo a Gautier por daqué que nun ye”, esplica Cavayé. Esto asocede porque dambes creen que la tacañería de François deber a que destina los sos fondos a un orfanatu de México. De xacíu, tou ye una farsa que-y va perfectu al personaxe pa desempeñar el so papel aforrador ensin llevantar barruntos ente les sos almiradores.

Tamién te podria gustar