Portada Europa La prestixosa feria d’arte de Maastricht ‘Tefaf’ aguanta al coronavirus

La prestixosa feria d’arte de Maastricht ‘Tefaf’ aguanta al coronavirus

by redacción asturnews
Foto: rocor (https://www.flickr.com/photos/rocor/)

Anque hasta l’últimu momentu hubo una amenaza de suspensión por culpa del coronavirus, Tefaf Maastricht 2020, considerada una de les feries d’arte más prestixosu del mundu entamó esti día ensin apenes ausencies significatives ente los 280 espositores invitaos que presenten abargana de 35.000 pieces.

Sicasí, na so apertura ayeri pa los profesionales l’asistencia foi menor que n’otres ocasiones y va haber que ver cuando abra al públicu, del sábadu 7 al domingu 15 de marzu, si se algama la cifra de los 73.000 visitantes del añu pasáu.

La 33 edición de Tefaf dexa cada añu a los coleccionistes y museos aportar a pieces úniques o escasamente conocíes. Una de les estrelles de la presente edición ye Trois danseuses aux jupes jaunes, una tela pintada en 1891 por Edgar Degas, en Montmartre, que tuviera fora del mercáu nos postreros cincuenta años. Presentar Hammer Galleries y el so preciu de vienta asítiase abargana de los 40 millones d’euros. Esa mesma galería presenta l’oliu Branu de la pintora americana Mary Cassatt, gran amiga de Degas, que sale por 15 millones. Dambos yeren almiradores de Vincent Van Gogh, de quien Hammer presenta El monte de Boulogne con xente pasiando, valoráu en 10-12 millones d’euros.

Otra de les atracciones d’esta feria, que se vieno en llamar el Davos del arte, ye un Van Gogh de mocedá qu’en 1985 foi mercáu nun mercadín londinense por tan solo 45 llibres esterlinas como si se tratara d’una obra de pintor desconocíu. Una llabradora delantre de la so granxa ye un pequenu oliu que se cree que foi unu de los primeros cuadros vendíos por Van Gogh y que por única firma lleva’l nome de “Vincent”. Agora ufiertalu la galería Dickinson por 13,3 millones d’euros.

La pintura española tien una presencia notable nesta edición, y non solo ente les seis galeríes españoles que participen. Landau Fine Art, de Montreal, presenta Muyer suañando col fuximientu, de Joan Miró, pintada en 1945, por un preciu de 23,1 millones, non bien llueñe del so récord de vientes nuna puya que foi de 28 millones d’euros va dos años. La mesma galería canadiense ufierta una semeya de Françoise Gilot, de Picasso, por 21 millones, y dos obres de Manolo Valdés. De Picasso esíbense delles obres nesta feria, ente elles un pequenu dibuxu de mocedá, Semeya d’un home barbudu, pintáu en La Coruña, en 1895, por 1,2 millones, na galería arxentina Jaime Eguiguren; Les trés edaes del home, de 1942, por 5,2 millones, en Connaught Brown; o Mandolina y partitura de música, por 12,5 millones, en Dickinson.

La galería madrilana Caylus presenta una interesante Semeya de Juan López Robredo, de Goya, por 6,2 millones; y Mayoral, de Barcelona, el Mural G-103 de Chillida, por 3,5 millones. Esta última obra, de más de trés metros de llau, que pertenez a una colección privada, foi creada pol artista donostiarra en 1985 y nun s’esibiera en públicu nes trés últimes décades.

Tamién te podria gustar