Portada Educación La preocupación cultural pol mundu árabe refléxase na ufierta de la Universidá pal prósimu cursu

La preocupación cultural pol mundu árabe refléxase na ufierta de la Universidá pal prósimu cursu

by asturnet

La comprensión de la cultura árabe como mediu d’integración y frenu a radicalismos. La Universidá d’Uviéu inclúi un cursu d’aniciu al arabismu y otros cuatro de llingua árabe dientro la so ufierta d’Estensión Universitaria pal prósimu cursu académicu, nel que la institución docente programa más de 50 monográficos pa deprender o perfeccionar idiomes n’Uviéu, Xixón y Llangréu.

Dirixíu por María Luisa Donaire, el cursu ‘Llingua y cultura árabe pa la demanda social’ pretende facilitar la comprensión de la realidá’l mundu árabe, especialmente a profesores y mediadores sociales implicaos de mou directu na integración d’inmigrantes procedentes d’esa cultura. Les 90 hores llectives del monográficu impartiránse n’Uviéu ente ochobre prósimu y mayu de 2005, con un preciu de matrícula de 243 euros.

A esa opción formativa hai que-y amestar otros cuatro cursos específicos d’idioma árabe que la Universidá plantega n’Uviéu y Xixón, nes mesmes feches y con idéntiques tases d’inscripción, pero centraos en conteníos llingüísticos. Con calter xeneral, los alumnos recibirán un certificáu d’aprovechamientu si acrediten una asistencia de polo menos el 75 por cientu, y algamarán un diploma si asisten a lo menos al 85 por cientu de les clases y amás superen un esamen.

La convocatoria de cursos d’arabismu enmárcase na ufierta de monográficos d’idiomes de la Universidá pal prósimu cursu, un programa nel que s’inclúin les enseñances d’inglés, alemán, italianu, portugués y francés aplicáu al turismu.

Web oficial de la Universidá d’Uviéu

Tamién te podria gustar