Portada Comunicación La prensa en papel d’Asturies ganó 56.000 llectores nun añu, según l’Estudiu de Medios

La prensa en papel d’Asturies ganó 56.000 llectores nun añu, según l’Estudiu de Medios

by asturnet

Los tres principales diarios d’información xeneral en papel asentaos n’Asturies ganaron en conxuntu un total de 56.000 llectores nos últimos doce meses, según los datos acabante espublizar na última edición del Estudiu Xeneral de Medios (EXM). Les falcatrúes de la estadística amuesen, por embargu, que los tres grandes periódicos asturianos lleguen agora a unos 15.000 llectores menos que na anterior midición del Estudiu, correspondiente al periodu de febreru a payares de 2003.

Acordies colos datos recopilaos pola Asociación para la Investigación de Medios de Comunicación, editora del EXM, ‘La Nueva España’ sigue siendo’l periódicu con más difusión n’Asturies, con 364.000 llectores diarios. ‘El Comercio’ asítiase nos 192.000 llectores al día, mientres qu’a ‘La Voz de Asturias’ atribúinse 106.000 llectores.

Si se comparen eses cifres coles del mesmu periodu anterior -abril de 2002 a marzu de 2003-, l’ascensu na difusión de la prensa en papel ye apalpable, y d’él tiren más los más pequeños: ‘La Voz de Asturias’, propiedá’l Grupu Zeta, ganó 21.000 llectores; ‘El Comercio’, del Grupu Vocento, xubió en 19.000; y ‘La Nueva España’, del Grupu Moll, allugóse a la cola’l crecimientu, con 16.000 llectores más.

Magar de too ello, l’anterior midición publicada del Estudiu de Medios, la de febreru a payares de 2003, asoleya una prensa asturiana en papel más vital que la d’anguaño. Según esa estimación, los tres grandes diarios perdieron d’entós pacá unos 15.000 llectores, nun declive llideráu por ‘La Nueva España’, con una perda de 12.000 llectores.

L’últimu cálculu del Estudiu Xeneral de Medios ta ellaboráu a partir d’una amuesa de pocu más de 46.500 entrevistes personales a otros tantos individuos, escoyíos aleatoriamente. El marxe d’error posible ente la estimación y los datos reales a los qu’esta se refier ronda’l 3 por cientu.

Datos íntegros del últimu Estudiu Xeneral de Medios

Tamién te podria gustar