Portada Emigración La postergada sé del Principáu en Bruseles alquilará dependencies a otres comunidaes europees

La postergada sé del Principáu en Bruseles alquilará dependencies a otres comunidaes europees

by asturnet

La representación permanente d’Asturies en Bruseles, epicentru de l’actividá del Parlamentu européu, sufragaráse en parte colos alquileres pagaos por otres comunidaes autónomes del continente. L’edificiu que’l Principáu inagurará a finales del prósimu setiembre pa defender ‘in situ’ los intereses asturianos alquilará dependencies a Cantabria, la rexón polaca de Silesia y la Rede Europea Transnacional pa la inclusión social (Retis).

Asina lo anunció güei na capital belga el presidente asturianu, Vicente Álvarez Areces, qu’amosó el so enfotu de que la oficina’l Principáu en Bruseles, n’obres dende hai dos años, abrirá a la fin les sos puertes el prósimu 24 de setiembre.

Darréu se produza esa apertura, Asturies contará con una delegación física permanente nel remocicáu edificiu del diariu ‘Le Peuple’, que’l Principáu mercó por poco más d’un millón d’euros y cuyes obres d’adecuación costaron otros 3,3 millones.

Nesi inmueble, qu’ayudarán a amortizar les comunidaes que van a alquilar dependencies nél pa contar con una sé propia en Bruseles, centralizaránse les funciones de representación de los intereses d’Asturies énte la Unión Europea, pero la previsión del Principáu ye que l’edificiu de ‘Le Peuple’ ayude a empresarios asturianos a captar inversiones y acueya actividaes culturales que promocionen la imaxe d’Asturies.

Allugáu nel centru urbanu de la capital de Bélxica, l’inmueble que’l Principáu inagurará na seronda tien una superficie útil de 2.800 metros cuadraos y, amás del emblemáticu periódicu ‘Le Peuple’, acoyó la sé de la Cooperativa de la Prensa Socialista belga.

Tamién te podria gustar